“Heerlijk ”

Keukens: Tunesisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heer Kijk gegeten op paradijselijke plek bij vriendelijke uitbater. Kiezen uit 3 soorten vis, lekker friet en sla erbij, zon op gezicht, uitzicht op zee. Wat willen we meer.

6 mei 2015 beoordeeld

Wij hebben reeds enkele jaren geleden kennis gemaakt met dit restaurantje en wij kunnen er niet meer wegblijven. Sidi Ali ligt vlak aan zee, de vis en de gamba's zijn dagvers en superlekker. Tijdens ons verblijf gaan we minstens tweemaal per week eten bij Adel. Voor diegenen die niet houden van vis kan je ook steak eten. Moet wel op voorhand besteld worden. Nog een goede raad : reserveer toch een tweetal dagen op voorhand. Dit restaurantje is heel erg in trek!!! Wij kijken al uit naar onze volgende bezoekje.

15 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Sidi Ali is goed restaurant waar je met taxi voor de deur gedropt word. Is denk lastig om zelf te vinden.

Eten is heerlijk, ik had gamba 's en mijn vriend dorade. Beide heerlijk en bord vol geserveerd. Waren 42 dinar kwijt

27 mei 2014 beoordeeld

een gezellig visrestaurantje aan zee. de mensen zijn zeer vriendelijk en de vis en de gamba's om handen en vingers af te likken. het is zeker niet duur. het is een leuke wandeling langs het strand om er te komen of een taxi kan natuurlijk ook, die ook weer niet duur is. Ik ben er deze maand twee maal gaan eten en telkens was het een gezellig en geslaagd etentje. een grote aanrader

• Sfeer
9 april 2014 beoordeeld

lekker eten zekers de verse vis op de BBQ , vriendelijke bediening en naargelang het druk was hebben we niet lang moeten wachten op het eten . leuk gelegen aan het strand als je in djerba ben zekers één aanrader, en goedkoop , hier kom ik zekers nog is terug

• Sfeer

Reizigers die Djerba-Sidi Ali Restaurant bekeken, bekeken ook

Djerba, Gouvernement Médenine

In Djerba-Sidi Ali Restaurant geweest? Deel je ervaringen!