6 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Inclusief ontbijt
Meerdere manieren om te betalen
marleen-carlo
Knokke-Heist, België
Het was weer prachtig!!
Beoordeling van El Mouradi Djerba Menzel
5,0 van 5 bollen4 mrt 2016 beoordeeld
Onze vakantie onder de Djerbische zon was weer top...
Dankzij het lieve,vriendelijke,gedienstige personeel was het een paradijselijk verblijf.
Een dikke proficiat en een nog dikkere mercie aan het hele team van El Mouradi Djerba Mendel !!!
Voor Belgen die naar El Mouradi Djerba willen...kijk eens op de site van SUNSHINE VOYAGES...met deze operator kun je vanuit Lille (Rijzel) rechtstreeks naar Djerba...een echte aanrader!!!
Datum van verblijf: februari 2016Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
  • Booking.com
5.6 km van El Mouradi Djerba Menzel
9.3 km van El Mouradi Djerba Menzel
Meer hotels in Midoun bekijken
Beoordeeld op 5 februari 2015

De ontvangst is vriendelijk met een drankje.Onze kamer was netjes en schoon,met heerlijk bedden en schone lakens.Het personeel was zeer vriendelijk en eventuele klachten werden meteen en goed afgehandeld.De animatie was prima en aangepast op de veelal oudere bezoekers in deze tijd van het jaar.De zwembaden buiten zagen er goed verzorgt uit,helaas was het water te koud,het subtropische binnenbad met bubbelbad daaren tegen was geweldig.Het is een zeer rolstoel en rollator vriendelijk hotel.
Er is maar 1 groot minpunt,de keuken en het keukenpersoneel.Het eten is nooit op een goede warme temperatuur en als je een kok daar op aanspreekt krijg je een grote mond.In de vroege ochtend stinkt het restaurant ontzettend naar kattepis,daar kwamen we de laatste dag pas achter,anders hadden we er absoluut niet gegeten.Wij dachten prijs ,kwaliteit was redelijk,tot de onhygienische katten toestanden in het restaurant

Kamertip: vraag om een gerenoveerde kamer
Datum van verblijf: januari 2015
jerbamenzel, Manager van El Mouradi Djerba Menzel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2015

HelloDiana We thank you for your comment.Your satisfaction on the large number of services made us happy.Your constructine criticisms will be forwarded to the chef and restaurant manager.We hope to see you soon in Elmouradi Djerba Menzel.

Beoordeeld op 29 januari 2015

het personeel was en is nog altijd even vriendelijk. ook het animatieteam, dat nu sterk verjongd is, doet zeker zijn best om iedereen te betrekken. Het eten is gevarieerd, soms niet heel warm maar daarvoor staat er een microgolf oven ter beschikking. De kamers zijn nog niet allemaal gerenoveerd maar men is daar druk mee bezig om alles te vernieuwen. Dus nog een beetje geduld. Wie klachten heeft en dit tegen de verantwoordelijke persoon zegt, wordt zo snel mogelijk geholpen. preutelen kan iedereen, maar prijs, kwaliteit is dit zeker een zeer geschikt hotel. Ook zeer toegankelijk voor rolstoelpatienten.

Datum van verblijf: januari 2015
  • Reistype: Reisde alleen
jerbamenzel, Manager van El Mouradi Djerba Menzel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2015

Dear customer Thank you for your constructive comments.We are pleased that the stay among us gave you satisfaction.In the future some renovations are planned to improve some benefits specially in the rooms.We hope to see you again in Elmouradi Djerba Menzel.

Beoordeeld op 10 november 2014

De ontvangst was slecht, hotel verouderd en smerig,Eten niet te eten , slechte bediening,Zwembad vuil , stoelen te weinig , kapot en vies om 6.00 handdoekje leggen ,anders geen plek Omgeving een vuilstort wat ter plaatse wordt verbrand.
Er zijn nog veel meer op en aanmerkingen. die wij welke wij op 4 A4tjes hebben aangegeven ,
W hebben in ons leven al heel wat hotels mogen bezoeken maar zo slecht als hier nog nooit meegemaakt.Een plek om nooit meer terug te kommen

Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
jerbamenzel, General Manager van El Mouradi Djerba Menzel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2015

Dear guest, Thank you for taking the time to review our hotel, we truly value the feedback of our guests and we apologize for not meeting your standards on this occasion. In addition to that, we want to let you know that we have addressed the issues you pointed out and that corrective actions have been taken. Once again we would like to thank you for bringing these points to our attention and apologize if this affected your stay. We certainly like to welcome you back to El Mouradi Djerba Menzel hotel if you do decide to give us a chance to meet and maybe exceed your expectations this time. Sincerely, El Mouradi Djerba Menzel Management

Beoordeeld op 23 oktober 2014

Dit hotel bestaat uit groepen van kleine gebouwen en huisjes gelegen op een mooi aangelegd terrein. Kamer met eigen terras en uitzicht en toegang tot tuin. Een erg actief animatie team zowel overdag met een sportprogramma en een leuk programma s avonds. Het eten is van goede kwaliteit en s middags en s Avonds is het buffet ruim opgezet met voldoende keuze. Vaak zijn er thema buffetten wat een leuke afwisseling is. De meeste gasten zijn minimaal twee tot drie weken in het hotel maar een groot aantal gasten zijn er tussen de een en twee maanden. Het weer is in de wintermaanden wisselend met zon en vaak wind en soms regen. Langs de verschillende zwembaden zijn diverse plaatsen waar je heerlijk uit de wind kunt zonnen. Er is een groot zonneterras wat een beetje als ontmoetingsplaats fungeert. Heerlijk om de winter op Djerba door te brengen

Kamertip: Geen specifieke voorkeur voor kamers. De huisjes, de menzels, liggen wat verder weg op het terrein wat ook zijn charme heeft.
Datum van verblijf: februari 2014
Beoordeeld op 11 juli 2014

Een ongelofelijke vakantie van 10 dagen! Je word ontvangen binnenin een familie! Iedereen lacht is goed gezind het animatie team 1 voor 1 staat er met een glimlach warm weer of niet! Ze willen je zo een goede tijd bezorgen, zowel overdag als Savonds! Ik ben met tranen in de ogen vertrokken, het was gewoon fantastisch, amper woorden voor , de sfeer gezelligheid was waanzinnig! Een dikke pluim voor het animatie team, zo een team vind je nergens meer! Ik zou zo terug een ticket boeken en terug gaan! Chapeau aan heel het team!!!!!

Datum van verblijf: juli 2014