Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (924)
Beoordelingen filteren
924 resultaten
Waardering van reizigers
497
285
83
37
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
497
285
83
37
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 924 beoordelingen
Beoordeeld op 7 juni 2015

Het betreft een iets ouder hotel uit de RIU keten, maar niet getreurd... het personeel wordt gestuurd door een perfect klantgerichte directie. Dit resulteert in een top hotel.
Of de directeur of de onderdirecteur staan bij iedere maaltijd in het restaurant. Zij komen ook om de 2-3 dagen aan tafel vragen of alles naar wens is.
Bezorgdheden van de klanten worden onmiddellijk opgevolgd en zijn binnen de kortste tijd opgelost.
De kamers zijn ruim en rein.
Prima hotel, wou dat ik dit overal tegenkwam :-)))

  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank P a
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 24 maart 2015

Mahdia is het een stad in Tunesië dat je moet vanwege de zee bezoeken. Het water is zo doorzichtig. Bovendien heeft mahdia heeft een begraafplaats aan de oever die geenszins griezelig is, integendeel draagt het bij tot de charme van de stad. Ik raad Rio El Mansour hotel aan omdat het de optie van all inclusive heeft en het eten prima is. Het hotel heeft een mooi zwembad. Er zijn vele activiteiten en 's nachts is er veel om de gasten te plezieren. Ik bezocht dit hotel meermaals met kinderen die echt plezier hadden. Ik hoop dat deze opmerking is nuttig om wie wil bezoeken Mahdia.

5  Bedank Babacheikh F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 21 oktober 2014

Hotel ligt in de toeristische sector van Mahdia, buiten het hotel liggen bouwrijpe kavels en is niet gezellig of aantrekkelijk. Het hotel is goed onderhouden maar wel gedateerd, een update zou niet verkeerd zijn. De ontvangst om 11.30 was hartelijk en wij konden direct op onze kamer (suite).
De kamer was ruim maar ook gedateerd zo ook de badkamer, meevaller waren de bedden die waren prima.
Het restaurant/poolbar bij het zwembad mist elke uitstraling dwz plastic tafels en stoelen niet gezellig om een lunch of drankje te doen.
Het restaurant is sfeerloos en gedateerd, het eten daarin tegen is gevarieerd en goed te noemen.
Wat opviel was dat iedereen bij binnenkomst van het restaurant zijn/haar handen moet ontsmetten, pak je echter je stoel vast dan is dit alweer teniet gedaan.

Er is wifi maar dat is instabiel, allen in de lobby werkt dit redelijk.
Samengevat : de prijs/kwaliteit is goed, maar met wat aanpassingen zou dit een meer dan gemiddeld hotel zijn.

Kamertip: de suites zijn ruim en kosten in verhouding tot gewone kamers niet veel meer
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Patrick W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 september 2014

We hadden een super vakantie eind augustus - begin september in Riu el Mansour .
Om 11 kwamen we eraan en de kamer was nog niet klaar , wat we ook niet hadden verwacht . Je kon je gelijk omkleden in de douche ruimte van de wellnes . Dit was niet voorzien dus moesten we even in de valies duiken wat niet zo handig is in het midden van de lobby , dus volgend jaar in de handbagage ons zwemgerief . Handdoeken kregen we direct in ontvangst . Iedere avond wanneer je die binnen brengt krijg je een kaartje en kan je de volgende ochtend propere krijgen . Inderdaad wel rond 7 uur zetel opeisen anders heb je geen . Indien de zwemmeester ziet dat er smiddags nog niemand op de zetel ligt dan geeft hij die door . Wat goed is want sommigen reserveren aan het zwembad een ztel en gaan ganse dag aan het strand liggen . Van het onthaal tot de mensen aan de bar tot de animatie tot de poetsvrouw ,... alles was perfect en alles valt met een glimlacht te leveren . Zelfs heb ik enkele dagen als enige deelgenomen aan gym en aerobic en dit bleef met de glimlach , tot er enkele oudjes kwamen klagen dat het half uurtje aerobic met kei leuke muziek , hun dutje stoorde . Ook met de animatie savonds kwamen ze al om 11 uur klagen terwijl indien je de ramen dicht houdt je helemaal niets van de muziek hoort .Het eten was lekker en altijd wel iets dat je mag , wel een paar keer hetzelfde maar dan had je wel iets dat je de dag ervoor niet had geproefd en kon je dat nu wel doen . Zelfs een paar dagen per week waren er bij het ontbijt heerlijke smooties . Het tunesies restaurant vonden we maar niks . een worstje , een kipsatée en een beetje sla , couscous al hoofdgerecht en wat zandkoekjes erna . We vonden het al spijtig dat we niet naar het buffet waren geweest . Dus als conclusie , we komen volgend jaar terug .

Kamertip: Wifi is heel traag op de kamers . Wij hadden een bungalow en dit was super . Je hoorde er niks en is helemaal niet ver van het hoofdgebouw .
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank ManagerEspine
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 juli 2014

Het hotel is ver van de luchthaven gelegen, maar dat weet je op voorhand.
Een prima ontvangst bij aankomst met een welkomstdrankje en snel naar mijn kamer gebracht.
Restaurant was prima, 's avonds een vaste plaats en telkens stond mijn drinken klaar. Minpuntje was de lunch, er was vrij weinig plaats om iedereen tegelijk te kunnen laten eten. De animatie vond ikzelf niet geweldig, maar die mensen deden wel dag in dag uit hun best om iedereen zo goed mogelijk te vermaken.
Het was wel elke dag vroeg opstaan om een plekje aan het zwembad te hebben, ik vond het geen probleem want ben altijd vroeg wakker op vakantie.
De obers in de bar, de schoonmaak en de receptie, zij deden allen hun uiterste best om alles goed te laten verlopen.
Kortom het was voor mij een deugddoende vakantie waar ik enorm van genoten heb.

  • Verbleef: juni 2014, reisde alleen
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank wendy_verhoeven
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken