Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
US$ 136
US$ 132
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
US$ 48
US$ 47
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Aan het strand
US$ 107
US$ 81
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
US$ 150
US$ 146
Expedia.com
Zie aanbieding
  • Zwembad
  • Restaurant
Dar Al Mansoura(Mahdia)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 57
Booking.com
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Dar Jamila(Mahdia)
US$ 95
Booking.com
Zie aanbieding
TripAdvisor
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
TripAdvisor
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
TripAdvisor
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
Beoordelingen (2.327)
Beoordelingen filteren
2.327 resultaten
Waardering van reizigers
1.360
598
245
77
47
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.360
598
245
77
47
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 2.327 beoordelingen
13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waarschijnlijk het beste hotel in Mahdia. Het eten in buffetvorm is heel lekker, de kamers zijn top, mooie ligging aan het strand, zwembad is prachtig. Het personeel is super vriendelijk en zeer behulpzaam. Wanneer je niet all-inclusive verblijft zijn de dranken redelijk prijzig naar Tunesische normen. Wifi werkt niet goed.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Bedank Joris V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
18 juni 2017 beoordeeld

Naar Tunesische normen een van de beste hotels,op wandelafstand van de stad.Taxi is helemaal niet duur maar is niet nodig.Busreis van Enfidha naar het hotel is bijna 2uur maar dat weet je op voorhand.Eten in hotel zeer goed en afwisselend,er was zelfs varkensvlees of scampi en konijn.De dranken heel uitgebreid en lekker v.b.Cedratine een lokale drank.Visum is niet meer betalend,wel nog invullen in tweevoud en bijhouden voor de douane.Madiha is heel mooi en niet zo toeristisch.je wordt er niet lastig gevallen door opdringerige verkopers.

Kamertip: Hogere verdiepingen en aan de zeezijde of zwembadzijde.
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Florent V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Een TripAdvisor-lid
1
7 juni 2017 beoordeeld

- de gymzaal is een regelrechte ramp. Verouderde cardiotoestellen, geen halters, zes verouderde krachttoestellen en twee barbells met een handvol schijven.. Geen 'Premium Gold'

- Obers die je in de buffetzaal vergeten te bedienen met koffie of water als alleenreiziger. Het leek zelfs bewust soms...

- Kamer langs landzijde waar de airco niet/niet goed functioneerde. Probleem na derde nacht gemeld, maar het bleek 'normaal' dat de airco het niet goed deed omdat er tijdens het 'laagseizoen' onderhoudswerken overal bezig waren. Zeer rare uitleg...

  • Verbleef: mei 2017, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Bedank Een TripAdvisor-lid
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 mei 2017 beoordeeld

Kamer met zeezicht, badkamer met bad en douche, aparte WC kortom super.
Perfecte service in de kamer, in het restaurant, aan de zwemkom, de fooien zijn natuurlijk altijd welkom .
Het eten was lekker.
Er was niet te veel volk. Ons verblijf was van 19 april tot 3 mei.

Kamertip: bij betalen voor zeezicht is een aanrader
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank b0rremans
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk hotel en nog niets veranderd sinds 4 jaar.
Behulpzaam en vriendelijk personeel dat er alles aan doet om je in de watten te leggen en hier ook in slaagde.
Een klein minpuntje is het gastronomisch restaurant waar je de mogelijkheid hebt om rustig te genieten van een tunesisch of italiaans menu. Kwaliteit van het eten is top als ook het decor enig minpuntje is dat men in sneltreinvaart het menu afgaat 60 min voor 4 gangen plus nog een dessert...je moet het maar doen en dit met weinig uitleg. Een kopietje van het menuutje dat buiten hangt kan hier wel verbetering in brengen ....
Het is ook verstaanbaar dat men dit ook niet kan uitleggen in alle talen
Een echte aanrader dit hotel en zeker zijn prijs waard.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
Bedank Wim M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken