iberostar.com
  • Aan het strand
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Hammamet Garden Resort & Spa(Hammamet)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 287 per nacht.

La Badira(Hammamet)
  • Zwembad
Gratis annuleren tot 05/08
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 172 per nacht.

Boek nu, betaal bij aankomst
Hotel Bel Azur(Hammamet)
  • Gratis parkeren
Hotel Menara(Hammamet)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Zwembad
16 november 2016 beoordeeld

De kamers zijn leuke kleine huisjes met klein terrasje of balkon. Grote kledingkast en heerlijke badkamer. Elke dag schone lakens en handdoeken . Het eten is super gied verzorgd en regelmatig leuke thema's bijv. 1000 mijl onderwater of Arabische avond. De eetzaal is dan omgetoverd naar het thema . Erg origineel. De animatie is top! Elke avond iets nieuws! Super genoten Ondaks de betreurenswaardige aanslag op het strand in Sousse. Ze hebben erg hun best gedaan om onze( verkorte) vakantie toch nog onvergetelijke te maken. (Juni 2015)

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 22 juni 2017

Dear Client;
we thank you so much for your comment because your desir are our aim and we picked-up it so we are happy ; hope to see you again .
have a good day.

25 oktober 2015 beoordeeld

Leuk mooi complex. Wij zaten in de "groene" appartementen. De kamer was schoon en ruim genoeg. Het personeel klantvriendelijk en behulpzaam. Het eten was gevarieerd en lekker. Het strand werd elke dag schoongemaakt en als je aan kwam lopen op het strand, kwam er gelijk iemand naar je toen om bedjes en kussens te regelen voor je. Het animatie team geweldig, leuk, spontaan en er was elke avond wel iets te zien. Dit is echt een hotel die ik kan aanraden...Ik ben er zelf al 2 keer geweest en het zal zeker niet de laatste keer zijn..

Kamertip: alle kamers zijn goed. waar je ook geplaatst wordt!!
  • Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden
17 juli 2015 beoordeeld

Als je een all-inclusive reis wilt boeken en je hebt kinderen dan is dit een TOP plek.
Vergeet niet dat het een 3 sterren geheel is,verwacht dan ook geen 5 sterren. Ondanks de 3 sterren was het eten heerlijk, Gevarieerd en was de aankleding gelijk aan het thema van die dag (en de act die het animatie team zou doen). De hele dag is er op meerdere plekken eten te halen, Hele dag gratis ijslolly's, een zee op loopafstand en een heerlijk zwembad (zelfs een peuterbad je met een zonnescherm er boven).
Maar de top is wel het animatie team. Overdag op verschillende locaties (op het terrein), 's avonds is er ALTIJD muziek, sport en meestal ook een act.
Ondanks dat de IS-dreiging onze vakantie verkorte, was de vakantie SUPER. Meerdere keren was er bewaking die je over het terrein zag lopen, de kust wacht kwam meerdere keren langs, over het strand bewapende mensen.

Kamertip: veel al gelijkvloers, met goed werkende airco
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
11 juli 2015 beoordeeld

Mooi onderhouden hotel met zeer enthousiaste animatoren. Personeel is heel vriendelijk. Wanneer je buiten het hotel komt is de omgeving echter teleurstellend en achterstallig. Kamers ruim en goed onderhouden. Eten OK.

Verbleef: juni 2015
9 juli 2015 beoordeeld

Super vakantie gehad in dit hotel in Tunesië. Door de aanslagen waren we genoodzaakt eerder naar huis te gaan. Heel jammer voor de vriendelijke gastvrije Tunesiërs die veel gasten zagen vertrekken.
Het hotel is ingedeeld in bungalowstijl. Ziet er heel mooi uit, felgekleurd en vrolijk. De kamer was simpel, maar prima, alles aanwezig. (airco heel fijn). Het hotel heeft een mooi zwembad en ligt ook nog aan zee, ook de strandbedjes en het drinken daar is inclusief. Qua eten is er keuze genoeg. Je krijgt dus waar voor je geld (en meer zelfs, het is onbegrijpelijk hoe ze het doen voor zo weinig geld). Voor mensen met kinderen: de animatie is super. Voor wie rust zoekt is het minder geschikt :-)

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner