25 oktober 2015 beoordeeld

Leuk mooi complex. Wij zaten in de "groene" appartementen. De kamer was schoon en ruim genoeg. Het personeel klantvriendelijk en behulpzaam. Het eten was gevarieerd en lekker. Het strand werd elke dag schoongemaakt en als je aan kwam lopen op het strand, kwam er gelijk iemand naar je toen om bedjes en kussens te regelen voor je. Het animatie team geweldig, leuk, spontaan en er was elke avond wel iets te zien. Dit is echt een hotel die ik kan aanraden...Ik ben er zelf al 2 keer geweest en het zal zeker niet de laatste keer zijn..

Kamertip: alle kamers zijn goed. waar je ook geplaatst wordt!!
  • Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden
17 juli 2015 beoordeeld

Als je een all-inclusive reis wilt boeken en je hebt kinderen dan is dit een TOP plek.
Vergeet niet dat het een 3 sterren geheel is,verwacht dan ook geen 5 sterren. Ondanks de 3 sterren was het eten heerlijk, Gevarieerd en was de aankleding gelijk aan het thema van die dag (en de act die het animatie team zou doen). De hele dag is er op meerdere plekken eten te halen, Hele dag gratis ijslolly's, een zee op loopafstand en een heerlijk zwembad (zelfs een peuterbad je met een zonnescherm er boven).
Maar de top is wel het animatie team. Overdag op verschillende locaties (op het terrein), 's avonds is er ALTIJD muziek, sport en meestal ook een act.
Ondanks dat de IS-dreiging onze vakantie verkorte, was de vakantie SUPER. Meerdere keren was er bewaking die je over het terrein zag lopen, de kust wacht kwam meerdere keren langs, over het strand bewapende mensen.

Kamertip: veel al gelijkvloers, met goed werkende airco
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
11 juli 2015 beoordeeld

Mooi onderhouden hotel met zeer enthousiaste animatoren. Personeel is heel vriendelijk. Wanneer je buiten het hotel komt is de omgeving echter teleurstellend en achterstallig. Kamers ruim en goed onderhouden. Eten OK.

Verbleef: juni 2015
9 juli 2015 beoordeeld

Super vakantie gehad in dit hotel in Tunesië. Door de aanslagen waren we genoodzaakt eerder naar huis te gaan. Heel jammer voor de vriendelijke gastvrije Tunesiërs die veel gasten zagen vertrekken.
Het hotel is ingedeeld in bungalowstijl. Ziet er heel mooi uit, felgekleurd en vrolijk. De kamer was simpel, maar prima, alles aanwezig. (airco heel fijn). Het hotel heeft een mooi zwembad en ligt ook nog aan zee, ook de strandbedjes en het drinken daar is inclusief. Qua eten is er keuze genoeg. Je krijgt dus waar voor je geld (en meer zelfs, het is onbegrijpelijk hoe ze het doen voor zo weinig geld). Voor mensen met kinderen: de animatie is super. Voor wie rust zoekt is het minder geschikt :-)

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
6 juli 2015 beoordeeld

in een woord geweldig !! Nette kamers,personeel vriendelijk,Animatieteam super ,Wat hebben de kleintjes genoten ,eten super heel veel keus ! Heel erg wat er is gebeurd op t strand van Sousse ,sterkte!

Kamertip: Het is een beetje gehorig overal.door vertrekkende en komende gasten,
  • Verbleef: mei 2015, reisde met familie