“Geweldig met kinderen en kleinkinderen”
Beoordeling van Samira Club

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Samira Club
Beoordeeld als nr. 62 van 119 hotels in Hammamet
6 juli 2015 beoordeeld

in een woord geweldig !! Nette kamers,personeel vriendelijk,Animatieteam super ,Wat hebben de kleintjes genoten ,eten super heel veel keus ! Heel erg wat er is gebeurd op t strand van Sousse ,sterkte!

Kamertip: Het is een beetje gehorig overal.door vertrekkende en komende gasten,
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie

10 mei 2015 beoordeeld

Prima hotel en de drie sterren meer dan waard. We zijn er nu voor de tweede keer geweest en mede door het mooie weer in de meivakantie een geweldige week gehad. Het hotel was nog vrij rustig. Opvallend is dat ook veel Tunesiërs er een dag of weekje vakantie vieren, dus dat is zeker een aanbeveling dan er niet alleen toeristen uit het buitenland komen. Animatieteam is goed en met het eten is er zoveel keuze dat er altijd wel wat bij zit wat lekker is. Je kunt je ook buiten het hotel vrij bewegen, er is geen enkel gevaar hoewel dat soms wel wordt vermoed.
De prijs-kwaliteit verhouding is dus prima in orde. Strand is ook schoon en de zee qua temperatuur al goed om in te zwemmen.
De huisjes zijn redelijk basic en wat verouderd maar hier ben je toch nauwelijks, buiten het slapen. Een familiekamer met twee tieners is wat klein, dan kan je beter twee kamers nemen.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
30 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Genieten samen met 3 vriendinnen op een welverdiende vakantie van 10 dagen. Een 3 sterren resort/hotel all-inclusive. Prima kamers netjes schoon alleen wat verouderd daarnaast is het personeel heel erg vriendelijk en zijn altijd in voor een geintje. Het eten kan veel beter wat warm hoort te zijn is koud enzo ook andersom, wel veel variatie maar neem van thuis uit wat nutella of hagelslag mee zodat je gewoon lekker kan ontbijten. Het animatie team en programma zijn leuk en erg vermakelijk. Kortom wij hebben genoten van onze vakantie maar twijfel je nog steeds probeer het gewoon uit voor de prijs hoef je het niet te laten.

Verbleef: Oktober, 2014, reisde met vrienden
19 november 2014 beoordeeld

Zolang je geen overdreven luxe verwacht en genieten kan van een heerlijke zee aan een prettig strand met redelijke maaltijden is Samira Club prima te doen. Een dorpje van gekleurde huisjes waarin je slaapt en een enorm gedreven animatieteam. Niks mis mee.

• Verbleef: September, 2014, reisde alleen
1 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst met vriendinnen buiten Europa op vakantie geweest. We wisten niet wat ons te wachten stond. Bij aankomst konden we ons meteen omkleden om te kunnen gaan zwemmen erg fijn aangezien de lange vlucht en het lekkere weer. Personeel krijgt een dikke 10 maar het eten daarin tegen is het warm eten niet echt te doen. Huisjes zijn een beetje achterstallig maar dat is heel Tunesie. Tip ga er gewoon lekker heen maar wel wanneer je alles eet of wanneer je koekjes, snoepjes, nutella, pindakaas of hagelslag mee wilr nemen!! Sigaretten zijn daar 18 euro voor een slof sigaretten dus neem zoveel mogelijk mee naar Nederland!!.

Verbleef: Oktober, 2014, reisde met vrienden
24 oktober 2014 beoordeeld

Dit hotel vonden wij bijzonder goed voor de prijs die het kost. Goede animatie, kamers wat verouderd maar worden goed schoongemaakt. Eten is over het algemeen goed te noemen al wordt het wat saai als je langer als een week hier verblijft. Personeel is over het algemeen heel vriendelijk

Kamertip: maakt allemaal niet veel uit
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2014, reisde met familie
22 oktober 2014 beoordeeld

verschrikkelijk...zonde van onze vakantie...wat een smeerboel....heel veel mensen die ziek werden en zich de hele vakantie niet lekker bleven voelen....strand uitermate vies, onbeschofte jongemannen die daar werkte en over de douche en toillet zullen we het maar niet hebben...zo goor!!!

Wel goed en leuk waren het zwembad en de mensen die bij ons in het vliegtuig zaten...hadden we in ieder geval de avond nog om ons met zijn allen te vermaken, verder....zeker geen aanrader...bah...bah...bah

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Hammamet bekeken
op 0,7 km afstand
Hotel Diar Lemdina
nr. 10 van 119 in Hammamet
1.335 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Samira Club geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Samira Club

Adres: Avenue de la Paix, Hammamet 8050, Tunesië
Telefoonnummer:
Locatie: Tunesië > Gouvernement Nabeul > Hammamet
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 42 spahotel in Hammamet
Nr. 50 hotel aan het strand in Hammamet
Prijsklasse: € 27 - € 118 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2 ster(ren) — Samira Club 2*
Aantal kamers: 534
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Samira Club met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Samira Club Hotel Hammamet
Samira Hotel Hammamet
Hotel Samira Club
Samira Club Hammamet

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?