• Aan het strand
Travelocity
Orbitz.com
Hotel Bel Azur(Hammamet)
  • Gratis parkeren
Hotel Menara(Hammamet)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
10 mei 2015 beoordeeld

Prima hotel en de drie sterren meer dan waard. We zijn er nu voor de tweede keer geweest en mede door het mooie weer in de meivakantie een geweldige week gehad. Het hotel was nog vrij rustig. Opvallend is dat ook veel Tunesiërs er een dag of weekje vakantie vieren, dus dat is zeker een aanbeveling dan er niet alleen toeristen uit het buitenland komen. Animatieteam is goed en met het eten is er zoveel keuze dat er altijd wel wat bij zit wat lekker is. Je kunt je ook buiten het hotel vrij bewegen, er is geen enkel gevaar hoewel dat soms wel wordt vermoed.
De prijs-kwaliteit verhouding is dus prima in orde. Strand is ook schoon en de zee qua temperatuur al goed om in te zwemmen.
De huisjes zijn redelijk basic en wat verouderd maar hier ben je toch nauwelijks, buiten het slapen. Een familiekamer met twee tieners is wat klein, dan kan je beter twee kamers nemen.

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie
30 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Genieten samen met 3 vriendinnen op een welverdiende vakantie van 10 dagen. Een 3 sterren resort/hotel all-inclusive. Prima kamers netjes schoon alleen wat verouderd daarnaast is het personeel heel erg vriendelijk en zijn altijd in voor een geintje. Het eten kan veel beter wat warm hoort te zijn is koud enzo ook andersom, wel veel variatie maar neem van thuis uit wat nutella of hagelslag mee zodat je gewoon lekker kan ontbijten. Het animatie team en programma zijn leuk en erg vermakelijk. Kortom wij hebben genoten van onze vakantie maar twijfel je nog steeds probeer het gewoon uit voor de prijs hoef je het niet te laten.

Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden
19 november 2014 beoordeeld

Zolang je geen overdreven luxe verwacht en genieten kan van een heerlijke zee aan een prettig strand met redelijke maaltijden is Samira Club prima te doen. Een dorpje van gekleurde huisjes waarin je slaapt en een enorm gedreven animatieteam. Niks mis mee.

• Verbleef: september 2014, reisde alleen
1 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst met vriendinnen buiten Europa op vakantie geweest. We wisten niet wat ons te wachten stond. Bij aankomst konden we ons meteen omkleden om te kunnen gaan zwemmen erg fijn aangezien de lange vlucht en het lekkere weer. Personeel krijgt een dikke 10 maar het eten daarin tegen is het warm eten niet echt te doen. Huisjes zijn een beetje achterstallig maar dat is heel Tunesie. Tip ga er gewoon lekker heen maar wel wanneer je alles eet of wanneer je koekjes, snoepjes, nutella, pindakaas of hagelslag mee wilr nemen!! Sigaretten zijn daar 18 euro voor een slof sigaretten dus neem zoveel mogelijk mee naar Nederland!!.

Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden
24 oktober 2014 beoordeeld

Dit hotel vonden wij bijzonder goed voor de prijs die het kost. Goede animatie, kamers wat verouderd maar worden goed schoongemaakt. Eten is over het algemeen goed te noemen al wordt het wat saai als je langer als een week hier verblijft. Personeel is over het algemeen heel vriendelijk

Kamertip: maakt allemaal niet veel uit
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met familie