Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.545)
Beoordelingen filteren
2.545 resultaten
Waardering van reizigers
1.143
660
374
197
171
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.143
660
374
197
171
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 2.545 beoordelingen
Beoordeeld op 8 september 2014

Altijd mooi weer, groot zwembad en goede bediening. De kamers zijn groot en altijd inorde. Animatie is top, er is altijd iets te doen. Overdag is dit aan het zwembad en 's avonds wordt de dag afgesloten met een leuke show. Vooral de aquagym is een aanrader.

  • Verbleef: september 2014
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Hammamet7
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 september 2014 via mobiele applicatie

Mooi hotel met leuke extra's zoals hammam, massage, waterpijp. Ook toffe animators die steeds zorgen voor een goede sfeer en leuke activiteiten. Groot zwembad, lekker eten en een zeer goede service. Enige minpuntje is dat het water in de douche soms koud is.

  • Verbleef: september 2014
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Loempiasanita
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 september 2014 via mobiele applicatie

Ik ben hier al voor de tweede keer en heb weer een geweldige tijd! Super vriendelijke mensen en een mooi hotel! Animatie is ook super! Show en activiteiten zijn origineel en leuk! Een echte aanrader dus

  • Verbleef: september 2014
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Gjkklvjgjj
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 juli 2014

Eten was oke. Bediening aan de receptie was niet altijd even vriendelijk. De werknemers van het hotel reageren enorm op fooien. Geef je een fooi op je eerste dag aan de poolbar, mag je er zeker van zijn dat ze je op je wenken bedienen (dan komen ze zelfs je drankjes brengen aan je ligstoel!!). Als je echter geen fooi geeft, waren ze echt niet vriendelijk. De animatie daarentegen was SUPER! Vooral Midhou zorgt voor de nodige sfeer! Ook de kinderen worden goed opgevangen. De minigolf stelt niet veel voor, maar het boogschieten is wel heel erg leuk. 's Avonds ook voldoende animatie. De kamers waren gewoontjes, wel zeer regelmatig nieuwe handdoeken en dergelijke. De ruimte beneden voor de waterpijp is heel erg gezellig!! Al bij al een goede ervaring, maar niets speciaals.

  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank SaraJanssens
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juli 2014

Pluspunten : zeer proper, leuk interieur, vriendelijk personeel, hulpvaardig, buffeteten ok, leuke animatie
Minpunten : lege minibar, geen kluis op de kamer, verouderd meubilair op de kamer, 2 x moeten veranderen van kamer omdat airco niet werkte ! airco springt pas aan om 18u 's avonds, geen cocktails aan zwembadbar, als je bier of wijn wil aan het strand moet je betalen !!! (all-in?)
als je een kamer hebt met terras met zicht op zwembad heb je last van het lawaai van de late shows...Het eten in het Mexicaans themarestaurant was ronduit SLECHT !!! Zo pikant dat het oneetbaar was en verschillende mensen verlieten dit restaurant

Kamertip: Vraag absoluut naar de nieuwe kamers ! Die zijn vééééél mooier !
  • Verbleef: juni 2014, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank IvdB2014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H0tel_Chichkhan, Responsable relations publiques van Chich Khan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2014
Google-vertaling

Dear Guest,

We appreciate you reaching out to us on Tripadvisor to notify us of your disappointment on your stay at our Chichkhan hotel; whilst we sincerely regret reading that we were not able to meet your expectations we were however surprised to read your comments as they don’t seem to reflect the usual feedback we receive on opinion portals and internal surveys.

We sincerely regret not being informed of your disappointment onsite as we would have looked for a solution for you to fully enjoy your holidays among us; for future occasions, we strongly encourage you to contact our management team onsite to point out any service imperfection, and they will be enchanted to assist you in any possible way.

Our main commitment is to offer the best vacation to our guests, based on the service provided by professionals and the delivery of high quality products, so we do hope we will have the opportunity to change your first impression about our service and turn it into a wonderful holiday experience with Chichkhan in the near future.

We hope that you had a comfortable journey back home and thank you again for your visit.
Yours sincerely

Chichkhan Hotel Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken