Beoordeeld op 27 juli 2018 via mobiele applicatie

Een mooi groot hotel met prachtig uitzicht en zwembad!Een super animatie team, zij verdienen zeker een pluim want zij staan er iedere dag met de glimlach, tal van activiteiten en shows! Een onvergetelijke vakantie!

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 25 maart 2018

Bijna niet te beschrijven zo slecht heb ik in Tunesië niet meegemaakt na ons bezoek in al wel 10 verschillende hotels.Eten altijd aangebrand en de frites wel 5 keer over gebakken,als je aan de beurt was alles koud. All-in vergeet het maar er is geen bediening terwijl men wel adverteerd met service.Hygiëne ver te zoeken.Roken is in het gehele hotel kennelijk toegestaan zelfs peuken in de eetzaal.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Direction G, Responsable commercial van Concorde Hotel Marco Polo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 april 2018

Beste gast,
Hartelijk dank dat u uw mening met ons deelt op TripAdvisor.
Uw evaluatie en uw opmerkingen zijn zeer waardevol omdat deze onze aandacht vestigen op die bereiken waar wij nog beter ons best moeten doen.
Met hartelijke groet

Beoordeeld op 19 februari 2018 via mobiele applicatie

Van begin tot het einde van de vakantie een goed gevoel... kamer zeer netjes...personeel heel vriendelijk... de ligging is ook in orde... direct aan het strand.....animatie is super...kortom een aanrader ❤❤❤

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Direction G, Responsable commercial van Concorde Hotel Marco Polo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2018

Lieve Gast,
Hartelijk dank dat u uw mening met ons deelt op TripAdvisor.
Het hele team van Concorde Marco Polo is blij te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft verbracht.
Wij hopen het genoegen te hebben u opnieuw welkom te mogen heten in het Concorde Marco Polo.
Met hartelijke groet

Beoordeeld op 31 januari 2018

Grandioos hotel met het mooiste zwembad wat we ooit hebben gezien. Bijzonder aardige mensen die alles voor je willen doen. Kamer heerlijk ruim en het eten meer dan voortreffelijk. Strand ongeveer 250 meter verwijderd en altijd plaats. Snel weer terug.

Verbleef: mei 2017
Direction G, Responsable commercial van Concorde Hotel Marco Polo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2018

Lieve gast,
Wij waarderen het zeer dat u de tijd hebt genomen uw mening over uw verblijf in het Concorde Marco Polo te geven.
Wij zullen het personeel zeker over uw compliment informeren.
Uw opmerkingen zijn een aanmoediging voor ons hele team om op de ingeslagen weg verder te gaan en nog beter te worden.
Het zal ons een groot genoegen zijn u gauw weer in het Concorde Marco Polo te kunnen begroeten.
Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 21 september 2017

Bij aankomst mochten we een het laat ontbijt nuttigen,maar alle tafels waren vuil en smerig,kregen zelfs geen koffie,en toen we erom vroegen ook nog niet en ze waren zeer onvriendelijk.gezegd tegen de begeleider van tui en die man ging erover spreken met iemand,hij kwam met de uitleg dat het kwam omdat de manager er niet was en ze daar door wat lakser waren,de volgende dag kwam de manager zelf hem verontschuldigen bij ons en heeft orde op zaken gesteld,daarna was het ok.het eten smiddags en savonds was ok,niet echt uitgebreid,maar voor elk wat wils.cola zero moest je vragen en die moest je wegstoppen onder tafel van het personeel,en meestal brachten ze dit als je bijna gedaan had met eten,das toch een minpunt.die russen daar zat het vol van,respect voor iemand anders nul komma nul,voorsteken,eten voor je neus wegnemen enz... nee deze mensen heb je beter niet,maar ja anders hadden ze weinig volk gehad in dit hotel.
De kamers waren heel proper en iedere dag goed gekuist,minpunt was het lawaai van die aircomotoren buiten,niet normaal,deze draaiden tot 4u in de nacht,in slaap raken was heel moeilijk daardoor.zwembad ook heel proper en vriendelijk personeel aan de bar.animatie ook goed.
Voor ons was dit de 1ste en laatste keer in dit hotel,was de 6de keer Tunesie en dit was echt het slechtste hotel dat we al hebben gehad,volgende keer beter,toch genoten van ons reisje.

Kamertip: Vragen naar een kamer waar je de inkom ziet van het hotel,anders heb je lawaai van die airco de hele nacht.
  • Verbleef: september 2017, reisde met vrienden