“super hotel ( de moeite waard )”
Beoordeling van Concorde Hotel Marco Polo

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Concorde Hotel Marco Polo
Beoordeeld als nr. 17 van 119 hotels in Hammamet
14 juli 2017 beoordeeld

Elk jaar opnieuw ga ik naar Concorde Marco Polo, dit voelt aan als thuis komen. Elke keer opnieuw word ik daar zeer hartelijk ontvangen , de vriendelijkheid en de warmte van de mensen is super geweldig. Ze doen er alles aan om jouw een geweldige vakantie te geven. Zeer net hotel, zeer gevarieerd eten en verschillende bars waar je ruim aan keuze hebt van drank . De kamers zijn zeer ruim en heel proper .; Een heel mooi zwembad en kinderbad . Een bar in het zwembad waar je een lekkere cocktail kunt drinken terwijl je in het water hangt. Het animatieteam doet er alles aan om het volk te amuseren. De kinderen zijn hun beste vriend, zeer kindvriendelijk !!!! Wederom het is een tophotel !!!!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds verschillende jaren bezoek ik dit hotel! Nog steeds ben ik onder de indruk van de warmte en de vriendelijkheid van deze mensen. Steeds weer doen ze hun best om ons een geweldige vakantie te bezorgen, waar ze elke keer weer in slagen! Heel net hotel, lekker en gevarieerd eten, Europees en plaatselijk, ruime keuze Verschillende bars met ruime keuze aan dranken, cocktails zijn super! Geweldig animatieteam, zin om activiteiten te doen? Heel goed! Geen zin? Ook goed Kamers zijn ruim en de kamers met zee en zwembadzicht geven je een
fantastisch uitzicht! Kinderen zijn er graag geziene gasten, zeer kindvriendelijk! Kortom zeker een bezoek waard! Ik kijk al weer uit naar mijn volgende bezoek!!!
Ze verdienen zeker onze steun, na de voorbije 2 jaar! Zelfs toen, steeds met de glimlach SUPER!!!!

Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden
13 juli 2017 beoordeeld

Zeer goed hotel, voelt voor mij als "second home". In september voor mij de tiende keer dat ik daar ben. Een hotel aan de zee, groot zwembad met jacuzzi en poolbar, zeer verzorgd! Restaurant met verschillende maaltijden, lokaal en Europees, ruime keuze! Aan de verschillende bars is er voor ieder wat wils, heerlijke cocktails, wijn, sterke drank,frisdranken, koffie, thee en vooral de typische Tunesische thee is fantastisch, een aanrader!.Kamers zijn ruim, met terras en badkamer.Haardroger en dagelijks propere handdoeken.Kluisje voorzien in de kamer.Verschillende activiteiten overdag door het animatieteam: boogschieten, darts, petanque,...zeer vriendelijk team en zeker niet opdringerig! Kinderen zijn ook meer dan welkom met aangepaste begleiding van het animatieteam! Zeer net hotel!Zeer warme mensen, zeer vriendelijk, van manager tot de mensen van de onderhoud, service is TOP!!!! Zeker de moeite om dit hotel te bezoeken!SUPPORT TUNISIA, ze verdienen het!
Voor wie zou twijfelen aan de veiligheid, security is aanwezig in het hotel, politie staat paraat.De voorbije 2 jaar heb ik me daar geen minuut onveilig gevoeld! Het is erg, maar waar zijn we nog 100% veilig? Zelfs in ons eigen landje niet! Ik kijk alvast ui naar mijn volgende verblijf in september!

Kamertip: Kamer met zee-en zwembadzicht
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden
10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste dag in dit hotel. Al heel veel hotels gezien in Turkije, Egypte, Griekenland en Spanje maar nog nooit zo n service meegemaakt. Alles met de glimlach en niets is hen teveel! Obers, schoonmaak, animatie . We kregen bij aankomst een grote mooie kamer voor 4 personen ( partner en ikzelf en kids van 18 en 17) even gevraagd of we toch kamers met tussendeur konden krijgen. Dit was direct in orde . Animatie biedt dingen aan zonder opdringerig te zijn. Top! Eten was lekker! Alles was hier super enkel het weer was onstabiel !

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
18 mei 2016 beoordeeld

Juist terug van een 9-daagse geweldige vakantie in "Concorde Marco Polo"
Warme ontvangst aan de receptie met welkomstdrankje.Eens op de kamerkonden we genieten van het ruime terras en een prachtig uitzicht.Kamers zijn ruim, netjes.Badkamer met toilet, lavabo, haardroger, bad en douche.Flatscreen,kluisje en frigo zijn op elke kamer voorzien.Verzorgt en ruim ontbijt, alsook het middag en avondeten.Zowel plaatselijke als westerse keuken.Verschillende bars én poolbar met alcoholische dranken, frisdranken en versierde overheerlijke cocktails!Voor wie dit wenst kan je relaxen in de welness.Het zeer ruime zwembad is aangenaam en proper!Top!!!Ruime plaats met ligstoelen rond het zwembad en ligstoelen op het strand.Het animatieteam zorgt voor een aangename sfeer met verschillende activiteiten gedurende de dag en avond, ook voor de kinderen!Ze zijn zeker niet opdringerig en laten je vrij om deel te nemen!Het personeel is zeer vriendelijk en doen al het mogelijke om je een geweldige vakantie te geven.Zeer aangenaam ook tegenover kinderen!!!Wij verblijven reeds verschillende jaren in dit hotel en zijn altijd blij verrast met de warme ontvangst van alle personeelsleden, van manager tot mensen die werken in de onderhoud.Ik kan alleen maar zeggen:"Bezoek zeker dit hotel!!!" en SUPPORT TUNISIA, ze verdienen het!!!!

Kamertip: Kamer met zee- en zwembadzicht !
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2016, reisde met vrienden
28 januari 2016 beoordeeld

Aangenaam verblijf vlak aan het strand. Een goed animatieteam die vooral oog en oor heeft voor Engelse toeristen. Groot minpunt was de badmeester die om te kopen was en een plaats voor je reserveerde 's morgens vroeg aan het zwembad. Dit heeft mij meermaals geërgerd gezien ik vroeg opstond om een plaatsje te sparen voor ons gezin en vrienden. Wij verbleven er eind augustus 2013, het was héél druk in het buffetrestaurant waardoor je (tijdelijk) pas om 19u00 of om 21u. Het was er, zoals in elk Riu hotel, steeds zeer netjes. Leuke bar aan het zwembad waar de gin tonic wel lekker was. Een groot zwembad met uitzicht op het strand. Het eten is er lekker, zonder meer. Mooie ruime kamers en redelijk goede bedden. We zijn blij dat we er geweest zijn, maar zouden niet onmiddellijk teruggaan.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
5 januari 2016 beoordeeld

Mooi hotel met een heerlijke ligging aan het strand. Op 10 minuutjes lopen kom je bij een centrum uit.
Eten islekker en afwisselend. Het a la carte restaurant was niet de moeite waard. Fotoshoot is leuk, maar erg duur! 4 euro per foto.
Kamers zijn netjes en comfortabel

Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Hammamet bekeken
op 7,8 km afstand
Golden Tulip Taj Sultan Resort
op 8,7 km afstand
Radisson Blu Resort & Thalasso
Prijzen weergeven

In Concorde Hotel Marco Polo geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Concorde Hotel Marco Polo

Adres: Hammamet Yasmine - BP 35, Hammamet 8056, Tunesië (Voorheen HÔTEL MARCO POLO)
Locatie: Tunesië > Gouvernement Nabeul > Hammamet
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 7 beste resorthotel in Hammamet
Nr. 13 spahotel in Hammamet
Nr. 16 romantisch hotel in Hammamet
Nr. 16 familiehotel in Hammamet
Nr. 16 hotel aan het strand in Hammamet
Nr. 16 luxe hotel in Hammamet
Prijsklasse: €40 - €167 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Concorde Hotel Marco Polo 4*
Aantal kamers: 464
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Fastbooking, TripOnline SA, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Concorde Hotel Marco Polo met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Clubhotel Riu Marco Polo Hammamet

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?