Beoordeeld op 18 mei 2016

Juist terug van een 9-daagse geweldige vakantie in "Concorde Marco Polo"
Warme ontvangst aan de receptie met welkomstdrankje.Eens op de kamerkonden we genieten van het ruime terras en een prachtig uitzicht.Kamers zijn ruim, netjes.Badkamer met toilet, lavabo, haardroger, bad en douche.Flatscreen,kluisje en frigo zijn op elke kamer voorzien.Verzorgt en ruim ontbijt, alsook het middag en avondeten.Zowel plaatselijke als westerse keuken.Verschillende bars én poolbar met alcoholische dranken, frisdranken en versierde overheerlijke cocktails!Voor wie dit wenst kan je relaxen in de welness.Het zeer ruime zwembad is aangenaam en proper!Top!!!Ruime plaats met ligstoelen rond het zwembad en ligstoelen op het strand.Het animatieteam zorgt voor een aangename sfeer met verschillende activiteiten gedurende de dag en avond, ook voor de kinderen!Ze zijn zeker niet opdringerig en laten je vrij om deel te nemen!Het personeel is zeer vriendelijk en doen al het mogelijke om je een geweldige vakantie te geven.Zeer aangenaam ook tegenover kinderen!!!Wij verblijven reeds verschillende jaren in dit hotel en zijn altijd blij verrast met de warme ontvangst van alle personeelsleden, van manager tot mensen die werken in de onderhoud.Ik kan alleen maar zeggen:"Bezoek zeker dit hotel!!!" en SUPPORT TUNISIA, ze verdienen het!!!!

Kamertip: Kamer met zee- en zwembadzicht !
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 28 januari 2016

Aangenaam verblijf vlak aan het strand. Een goed animatieteam die vooral oog en oor heeft voor Engelse toeristen. Groot minpunt was de badmeester die om te kopen was en een plaats voor je reserveerde 's morgens vroeg aan het zwembad. Dit heeft mij meermaals geërgerd gezien ik vroeg opstond om een plaatsje te sparen voor ons gezin en vrienden. Wij verbleven er eind augustus 2013, het was héél druk in het buffetrestaurant waardoor je (tijdelijk) pas om 19u00 of om 21u. Het was er, zoals in elk Riu hotel, steeds zeer netjes. Leuke bar aan het zwembad waar de gin tonic wel lekker was. Een groot zwembad met uitzicht op het strand. Het eten is er lekker, zonder meer. Mooie ruime kamers en redelijk goede bedden. We zijn blij dat we er geweest zijn, maar zouden niet onmiddellijk teruggaan.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 5 januari 2016

Mooi hotel met een heerlijke ligging aan het strand. Op 10 minuutjes lopen kom je bij een centrum uit.
Eten islekker en afwisselend. Het a la carte restaurant was niet de moeite waard. Fotoshoot is leuk, maar erg duur! 4 euro per foto.
Kamers zijn netjes en comfortabel

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 juli 2015 via mobiele applicatie

Midden april gingen wij naar Riu Marco Polo! Een super hotel. Onze kamer zat net boven de receptie waardoor we een super verbinding hadden met de wifi! Het eten was heel goed, voor ieder wat wils, zelfs de patat werd vers voor je gebakken. Bij het zwembad hadden wij voldoende ruimte. Het animatieteam had een druk programma maar was altijd in voor een praatje.

Het plaatsje Hammamet zelf is niet heel bijzonder, bij het haventje naast het hotel kan je ook heerlijk eten.

Tunesie zelf vind ik niet een heel bijzonder land maar als je echt voor de zon gaat is het een goede locatie, zolang vliegen is het niet voor een relax vakatie!

Genoten!!!

• Verbleef: april 2015
Beoordeeld op 3 februari 2015

Goed hotel , wel groot, eten lekker
Vriendelijk en gedienstig personeel ( zoals overal in tunesie )
Ruime mooie en nette kamers.
Wel s'avonds nogal luiddruchtig vooral van de vele Engelsen , die blijkbaar komen om te drinken en te fuiven en zich niets aantrekken van de rustzoekende gasten !

• Verbleef: februari 2015, reisde alleen