Beoordeeld op 15 juli 2015 via mobiele applicatie

Midden april gingen wij naar Riu Marco Polo! Een super hotel. Onze kamer zat net boven de receptie waardoor we een super verbinding hadden met de wifi! Het eten was heel goed, voor ieder wat wils, zelfs de patat werd vers voor je gebakken. Bij het zwembad hadden wij voldoende ruimte. Het animatieteam had een druk programma maar was altijd in voor een praatje.

Het plaatsje Hammamet zelf is niet heel bijzonder, bij het haventje naast het hotel kan je ook heerlijk eten.

Tunesie zelf vind ik niet een heel bijzonder land maar als je echt voor de zon gaat is het een goede locatie, zolang vliegen is het niet voor een relax vakatie!

Genoten!!!

• Verbleef: april 2015
Beoordeeld op 3 februari 2015

Goed hotel , wel groot, eten lekker
Vriendelijk en gedienstig personeel ( zoals overal in tunesie )
Ruime mooie en nette kamers.
Wel s'avonds nogal luiddruchtig vooral van de vele Engelsen , die blijkbaar komen om te drinken en te fuiven en zich niets aantrekken van de rustzoekende gasten !

• Verbleef: februari 2015, reisde alleen
Beoordeeld op 19 december 2014

waren 2 maal marco polo en zijn weer goed ontvangen personeel super vriendelijk gaan in de toekomst zeker nog eens terug de kelners in de bar en in restaurant doen alles om het je naar de zin te maken

Kamertip: wij hadden kamer aan zwembad zijde en waren zeer tevreden
  • Verbleef: november 2014, reisde met familie
Beoordeeld op 8 november 2014

We waren hier in mei 2013. Het is een mooi hotel met een groot mooi zwembad. Ook plaatsen in de schaduw. Het eten is goed, kan iets beter qua afwisseling maar alles is gaar en smaakt goed. Gezellige bar, mooie kamers, gratis wifi die ook op de kamer werkt. Zeer vriendelijk personeel, maar dat zijn we gewend bij de riu hotels

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 september 2014

Wij verbleven in dit hotel september 2013 met 7 personen. Het was een zeer aangenaam verblijf. Mooie kamers, goed onderhouden en steeds goed gepoetst. Het eten was zeer lekker en het chinees restaurant is zeker aan te raden. Het animatie team kwam je steeds halen of een praatje met je doen op een vriendelijke wijze. Het enige minpunt aan dit hotel is dat er in de buurt niet echt iets te zien valt, buiten winkeltjes, maar mensen die echte avontuur zoeken zullen het hier niet vinden...

• Verbleef: oktober 2013, reisde met vrienden