“Uitstekend”

Keukens: Vis en zeevruchten, Internationaal, Tunesisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lang zoeken in hammamet voor fatsoenlijk eten kwamen we hier aan door een taxi chauffeur.

Dit restaurant heeft onze vakantie gered.

Uitstekende service
Heerlijk vers eten
Zeer vriendelijk persooneel

In èèn woord uitmuntend.

26 juni 2015 beoordeeld

Keuze uit verse vis en kreeft (aan tafel voorgesteld) en vlees. Zeer vlotte bediening en super vriendelijk. Indien gewenst eigen transfer service. Zeer gezellig interieur, De moeulleux au chocolat is zeker een aanrader

25 maart 2015 beoordeeld

Dit restaurant werd ons aanbevolen door de touroperator en het was echt heel goed. Ze kwamen in het begin de verse vis tonen en je mocht kiezen welke je wou. Er was ook filet pur voor de niet viseters. Niet lang hoeven wachten op ons eten en het was echt heel lekker! Zeker als afwisseling met het buffet in ons hotel. Een aanrader!

29 december 2014 beoordeeld

Het een restaurant in Hammamet Nord. Italiaans georienteerd. De service en prijzen zijn goed. Het personeel serveerd goed. Ze hebben eigen huiswijn. Smaakvol en goedkoper. Ga niet zonder reservering want vaak is het bezet door de locale mensen.

27 september 2014 beoordeeld

Goede visschotels en Tunesisch eten - een vriendelijke bediening - dicht bij hotel - men kan er naar toe wandelen

Reizigers die La Bella Marina Restaurant bekeken, bekeken ook

Hammamet, Gouvernement Nabeul

In La Bella Marina Restaurant geweest? Deel je ervaringen!