“Gezellige Bar/Restaurant”
Beoordeling van Brick House INN

Brick House INN
Geclassificeerd als nr. 5 van 204 Restaurants in Udon Thani
3 weken geleden beoordeeld

Voor ons nieuwe bar/restaurant in de straat waar de meeste barretjes zich bevinden Wat gelijk opvalt is de ruime entree en de leuke zitjes aan de voorkant Loop je door blijkt er achter ook nog een terras te zijn Bar is dus ruim van opzet. Menukaart erg uitgebreid en voor ieder wat wils Wij hebben er diverse malen ontbeten, en dinner genuttigd Goede porties en smaakte prima Ook de details wordt op gelet , niet het standaardservies wat je overal zit maar keurig verzorg servies Zeker een aanrader. Eigenaar geeft je ook het gevoel hier welkom te zijn door een praatje met je te maken

Datum van bezoek: december 2018
J R, Owner van Brick House INN, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Hallo Pierre885. Bedankt voor de malen dat je hier met je vrouw geweest bent. Het genoegen was geheel aan onze zijde. Bedankt voor de tijd die je genomen hebt om een review te schrijven. Laat ons even weten wanneer je terug bent in Thailand en altijd weer welkom. Cheers Maxx.

22 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk pub om wat te drinken en daarna te eten. Groot assortiment aan bieren. De keuken is goed. Leuk dat de eigenaar even langs komt om met zijn gasten te praten.
Aanrader!

Datum van bezoek: november 2018
J R, Owner van Brick House INN, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2018

Hallo Ben. Leuk dat je hier als gast was. Bedankt voor je goede review. Als je hier weer bent, laat het ons even weten. Cheers.

2 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten en drinken aardig personeel DAT GOED ENGELS spreek en een aardige eigennaar. Heb het erg naar mijn zin gehad en mijn vrienden ook. Groeten uit Eindhoven

Datum van bezoek: oktober 2018
23 oktober 2018 beoordeeld

Het personeel spreekt Engels (zegt men), maar als je wat bestelt begrijpen ze er niets van. Menu' s zijn ook niet genummerd. Dus zeer lastig. Kwaliteit eten is werkelijk bedroevend.

Datum van bezoek: oktober 2018
J R, Owner van Brick House INN, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

With all due respect, Mr. Leo. You are behaving like a little kid, a pathetic human. Are trying to push your personal grievances towards me as a person, on the Brick House and it's kitchen, with this review? Whilst in the recent past you were writing very positive about our place on a Dutch Thailand Blog. You sunk yourself very deep mr. Leo.

gisteren beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Brick House INN bekeken, bekeken ook

Udon Thani, Provincie Udon Thani

In Brick House INN geweest? Deel je ervaringen!