“Adembenemend zeezicht”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Serenity Resort & Residences Phuket
Beoordeeld als nr. 6 van 43 hotels in Rawai
17 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een kamer met zeezicht , ruim, ruimer, ruimst 190 m2. Schitterend! Eerder boutique resort met supervriendelijk personeel. Gelegen in het lokalere Rawai. Pluspunt = rust(ig), minpunt= wil je iets doen buiten het resort ben je verplicht om een taxi te nemen. Keuken en bar zijn zeer goed, mocht je er een week blijven zou je wel eens snel uitgekeken kunnen zijn op de kaart. Schitterende infinity pool en verbluffend zeezicht.

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
Urs A, General Manager van Serenity Resort & Residences Phuket, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 april 2017

Dear SSERRE,
Thank you very much for your review and we are happy to hear that you enjoyed your time at Serenity!
With best regards, Urs - General Manager

5 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn in de week van April 1 week gebleven in Serenity, ongelovelijk dure oplichterij! Winkelcentra veelste ver weg van alles, naar de airport rijden ben je 1.5uur kwijt & 1000bath!!! Je bent verplicht om een taxi van de hotel zelf te nemen omdat het heel erg verlaten is.

Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
Urs A, General Manager van Serenity Resort & Residences Phuket, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2016

Dear Bunyamin,
Thanks for your review.
We dont see how we could be responsible for taxi prices in Phuket nor the fact that our hotel is not close to a shopping mall nor an entertainment district?
Surely, you were aware of the hotel location before you booked it? If not, that would be your mistake and not ours, sorry.
You are giving our hotel a one-star review based on taxi prices in Phuket and based on our location? Not fair.
On top of that you fail to mention that we offer a daily free shuttle bus to the shopping mall and Patong beach, which is the main entertainment area of Phuket.
Regards, Urs - General Manager

18 februari 2016 beoordeeld

We verbleven enkele dagen in dit resort omstreeks midden februari 2016!Was het weer een meevaller ,dan was het verblijf dat eveneens :uitstekend en zeer behulpzaam personeel ,ruime en zeer nete kamers,een uitgebreid ontbijt , een free shutle naar het strand van Nai Harn (een 10 minuten rijden ) .Het enige nadeel is dat het resort een eindje van de restaurants afgelegen is , maar geen nood voor 200 Bat (one way ) brengt de taxi je er naar toe .Of je kiest voor het openbaar vervoer ( in de volksmond de chickenbus genoemd ) en je bent er voor slechts 20 Bat.Vlak over het hotel vind je ook een kleine supermarkt .

Kamertip: Vraag voor een rustige kamer naar een locatie in blok "B"
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
Urs A, General Manager van Serenity Resort & Residences Phuket, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2016

Dear Mathieu, thank you very much for your review and comments which are very much appreciated. Sincerely, Urs - General Manager

20 augustus 2015 beoordeeld

Wij hadden een zeer royale suit met ruime kamer/ keuken, zeer royale slaapkamer met kasten en kaptafel. Zeer ruime badkamer met dubbele wastafel groot bad en aparte grote douche waar je gemakkelijk met z'n tweeën in paste.

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
Urs A, General Manager van Serenity Resort & Residences Phuket, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2015

Dear Otto,
Thank you so much for your review and we are happy to hear that you enjoyed your stay at Serenity!
With kind regards, Urs - General Manager

13 augustus 2015 beoordeeld

Dit is een heel erg goed hotel met fantastische kamers. Je krijgt hier zoveel meer voor je geld. Dit is een echt een aanrader. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad en een zeer goed restaurant. We komen er al meer dan 5 jaar maar het hotel blijft er nieuw en goed uitzien.

Kamertip: Alle kamers zijn goed
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie

Dear Rob and family,
Thank you so much for your review and compliments!
We look forward to welcoming you again next year.
With best regards, Urs - General Manager

26 februari 2015 beoordeeld

We verbleven 8 dagen in dit hotel na 8 fantastische overnachtingen in Novotel Kamala.
Het hotel is gebouwd in verschillende blokken en ligt vlak aan het water. Jammer dat de getijen het water heel ver wegtrekken en het zo niet mogelijk is om te zwemmen, want heel veel afval, die uiteraard niet elke dag door enkele hotels kunnen opgekuisd worden. Mooi zwembad met langs de ene zijde een bar en langs de andere zijde het restaurant, waar ook het ontbijt gegeven is.
Vooral de suite kamers zijn zeer groot en beschikken over een volledig ingerichte keuken.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Maar we hebben vele kleine opmerkingen doorgegeven, vb soms laat in de namiddag maar gewassen handdoeken voor in de kamers, ook veel moeten wachten op handdoeken aan het zwembad, niet steeds onmiddelijk warm, enz. en dat geeft me niet echt een 5 sterren gevoel.
Toch vinden we het een hotel, waar indien we opnieuw in deze streek zijn, een tweede kans zouden geven.

Kamertip: Ik zou steeds een suite kamer nemen.
  • Verbleef: Februari, 2015, reisde met een partner
Urs A, General Manager van Serenity Resort & Residences Phuket, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 februari 2015

Dear Mr. and Mrs. Zutterman,
Thank you very much for your review and comments.
I have already addressed the fact that we don't seem to have enough pool towels at the moment with our housekeeping and ordered more. We apologize for this.
Sincerely, Urs - General Manager

8 september 2014 beoordeeld

Mooi hotel voor als je van rust houd. Hotel bied tegen Europese prijzen van alles aan, ik adviseer om gewoon een taxi van het vliegveld met meter te nemen wij waren voor 800 batt op serenity. Tevens kan je tegenover het hotel voor 250 batt een scooter huren en heerlijk een rondje over het eiland rijden. Op het einde van de straat bergafwaarts staat een heerlijke Mexicaan langs de weg een aanrader!

Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
Urs A, General Manager van Serenity Resort & Residences Phuket, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2014

Dear Kim,
Thank you very much for your review, information and compliments!
Best regards, Urs - General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Rawai in overweging
op 1,1 km afstand
803 beoordelingen
op 39,7 km afstand
Renaissance Phuket Resort & Spa
Prijzen weergeven

In Serenity Resort & Residences Phuket geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Serenity Resort & Residences Phuket

Adres: 14 Moo 5, Viset Road, Rawai, Phuket 83130, Thailand
Locatie: Thailand > Phuket > Rawai
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 3 beste resorthotel in Rawai
Nr. 3 familiehotel in Rawai
Nr. 3 romantisch hotel in Rawai
Nr. 4 hotel aan het strand in Rawai
Nr. 5 luxe hotel in Rawai
Prijsklasse: € 51 - € 326 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Serenity Resort & Residences Phuket 4.5*
Aantal kamers: 78
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Agoda, Ctrip TA, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Serenity Resort & Residences Phuket met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Serenity Resort And Residences Phuket
Serenity Resort & Residences Phuket Hotel Rawai
Outrigger Serenity Terraces Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?