Beoordeeld op 1 maart 2018

Prachtig verzorgd design hotel met een gezellige familiale sfeer. De zeer sfeervolle bar nodigt uit tot kennismaking met andere gasten.
Het open restaurant biedt een zeer gevarieerde kaart, met lekkere thaise als internationale gerechten. De prijs-kwaliteit verhouding is perfect. Zeer goede betaalbare wijnen.
Het hotel is rustig gelegen binnen loopafstand van het drukke centrum en dichtbij het strand.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 16 januari 2018

Wij hadden een grote kamer -pardon appartement- met twee slaapkamers en twee badkamers, als onze thuis voor de week.
Ruimte, comfort, kraaknet, superieur beddengoed, uitstekend bed met een overdaad aan kussens... Espresso koffie, ruim terras.. Daarbij een supervriendelijk en gedienstige staff, leuke, levendige bar beneden, Full room service heel de nacht door ... én een super centrale ligging. Ik kan zo nog even doorgaan, maar geef gewoon een "dikke welverdiende" vijf op vijf !

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 9 november 2017 via mobiele applicatie

Mooie grote kamers. Goed bed en goede douche. Word elke dag goed schoon gemaakt. Ontbijt is het beste wat ik ooit in thailand heb gehad. Personeel is altijd aardig en helpt met alles. Locatie is vlakbij het strand en 10 minuten lopen van het uitgaansgebied. Het restaurant beneden is ook goed.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 16 september 2017 via mobiele applicatie

Zoek je luxe en kwaliteit? Dan is er maar een plek in Patong waar je moet zijn, BYD Loft!!! Mix van Azië en Europa, gastvrijheid en puur genieten! Zowel voor ontbijt, lunch, als diner the place to be!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 16 februari 2017 via mobiele applicatie

Top geweest 5sterren waardig
vriendelijk personeel lekkere keuken en mooie kamers alles was perfect geen opmerkingen en dat al voor het 5e jaar op rij de reservatie voor het volgende jaar ligt al vast we gaan zeker terug in de winterperiode

Datum van verblijf: januari 2017