Inclusief ontbijt
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor di 26 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Wel aan zee, aan de boulevard, net uit de drukte en lawaai, en nog gebouwd in een sfeervolle stijl. Prima ontbijt, spa, zwembaden, etc. en goede service. Zeker waard om terug te komen. Goede value for money.

Datum van verblijf: juli 2016
SeaviewPatongHotel, General Manager van Seaview Patong Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2016

Dear Khun Boele d

Thank you for your feedback on your recent stay with us. I am delighted to hear that your stay was perfect from start to finish and you enjoyed your stay. The team will be very happy to hear this.

Again, thank you for stayed with us and looking forward to welcome you back to our home again.

Beoordeeld op 4 september 2016 via mobiele applicatie

Na een vertraging van 3u van Moskou naar Phuket, werden we zeer vriendelijk ontvangen aan de receptie. Het hotel migt dichtbij het centrum, maar ver genoeg van alle drukte. Hier kregen we een verfrissend drankje aangeboden. We moesten even wachten tot de kamer vrij was. Eens op de kamer, kregen we over bepaalde zaken informatie (sommige dranken te betalen, andere gratis, openingsuren van het ontbijt, waar strandhanddoeken voorzien waren). Het ontbijt was zeer deftig en toch ook wel uitgebreidt. Vriendelijk personeel. Toch wel een hotel dat je kan proberen als je op Patong beach verblijft.

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde met vrienden
SeaviewPatongHotel, General Manager van Seaview Patong Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2016

Dear Khun Liesbeth N

We are glad to hear that you enjoyed your stay with us from start to finish and thank you very much for your wonderful review.
Our dedicated team is very happy that you received heartfelt service. Indeed, we always endeavor to ensure that all our guests have great experiences throughout their stays with us.

We look forward to welcoming you back to our Seaview Patong Hotel.

Beoordeeld op 4 september 2016

Dit hotel is oké, maar ook weer niets speciaals. Het ontbijt is wel zeer uitgebreid en ook de zwembaden zijn mooi aangelegd. Je treft hier vooral veel Australische en Zuid-Afrikaanse toeristen. De prijs om je kamer langer te hebben bij een late terugvlucht is wel duur, dit kon zeker beter.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde alleen

Dear Khun John J

Beoordeeld op 2 september 2016 via mobiele applicatie

Hotel net buiten het drukte gedeelte van Patong, dit is op loopafstand van het hotel..Zeer net hotel, met goed ontbijt, restaurant en room service..behulpzaam en service gericht personeel..helaas rook onze kamer en kussens erg muf..hebben wel meteen nieuwe kussens gekregen..
Wil je net buiten het drukke gedeelte van Patong zitten is dit hotel zeker een aanrader..

Datum van verblijf: augustus 2016
SeaviewPatongHotel, General Manager van Seaview Patong Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2016

Dear Khun Bart S

Thank you very much for your review and for taking the time to provide your valuable feedback regarding your stay at our Resort. I am glad to read that you found our staff very friendly, the nice room and going to recommend our hotel to your friend.

Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel, gelegen net uit de drukte van de boulevard maar ook op loopafstand van alles.

We hadden een standaardkamer geboekt maar deze bleken vol te zijn bij binnenkomst. Hier werd niet moeilijk over gedaan: we kregen een gratis upgrade naar een deluxe room aan het zwembad. Super geregeld.

De kamers zijn van alle gemakken voorzien en schoon. Het ontbijt is goed en ook kan je lekker lunchen en dineren, vaak met live muziek van een bandje. Neem hier wel je tijd voor; de twee keer dat wij er gegeten hebben moesten we minstens 3 kwartier op ons eten wachten.

Datum van verblijf: augustus 2016
SeaviewPatongHotel, General Manager van Seaview Patong Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2016

Dear Khun Pauline V

We look forward to welcoming you back to our Seaview Patong Hotel.