Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

De kamers van dit hotel zijn heel fijn. Het is echt een familie hotel, totaal gericht op gezinnen. Dat was dan ook wat ons een beetje tegenviel. Iets te massaal, en echt een soort all inclusive gevoel krijg je hier. Als je hier maar op zoek bent dan ben je wel aan het juiste adres.

Het ontbijt is prima. Veel aanbod, maar soms vergeten ze je, bijv door koffie aan te bieden. Het is dan ook erg druk bij het ontbijt.. ook hier is het weer wat massaal.

De locatie van het hotel is minder fijn. We hadden het hotel gekozen voor het snorkelen, maar we hebben geen fantastische vissen gespot. Daar hoef je niet voor te komen. De bus brengt je naar Patong heen en weer, maar dat is dan ook de enige uitweg die je hebt. En wat ons betreft een die je kunt overslaan. Niet echt een gezellige sfeer. Meer party sfeer, die niet gemoedelijk is..

Al met al waren het 3 prima dagen, maar dat was wat ons betreft meer dan genoeg en we zouden ook niet terug gaan.

Datum van verblijf: maart 2020
HKTMB_HKTMLMarcom, Public Relations Manager van Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Dear Beoordelaar44,

Thank you for the review. We appreciate the feedback and value all the comments. We sincerely apologize for falling short of expectations and will step up our training efforts to ensure guests leave feeling satisfied. Our location is a bit far from Patong, ideal for travelers who do not want to be too close to the center of town. We offer free shuttle buses to Patong for guest convenience.

Beoordeeld op 27 oktober 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met ruime kamers, keuze uit verschillende zwembaden en restaurants.

De housekeeping zorgt elke dag voor keurige schone kamers. Als verrassing kregen wij dagelijks een vouwsel van een handdoek wat het tot een feestelijk geheel maakte.

Heerlijk eten en super vriendelijke bediening. Wij zijn hier al twee keer geweest en kan het hotel dan ook van harte aanbevelen.
Voor de deur van het hotel kan je veilig en eenvoudig een taxi regelen voor korte ritjes maar ook voor complete dagtochten.

Datum van verblijf: juli 2019
hktmbhktml, Public Relations Manager van Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019

Dear Travel324622,

Thank you for the review. We appreciate the five star review and also reading about your experiences with the swimming pool, restaurant and housekeeping services. Our staff is happy to get the recommendation and we look forward to welcoming you again in the future.

Beoordeeld op 23 augustus 2019

Super leuk hotel voor een heerlijke vakantie. Erg goede ontbijt . Mooie prive strand en zwembaden , super vriendelijk personeel. Ruime kamers , schoon en netjes, Housekeeping doen altijd goed hun best.
Ons dank aan de medewerkster bij het reception( Natty en Patty of Peggy, sorry ben je naam vergeten, de duty supervisor op 4 Aug 2019 nacht ), mede dankzij jullie behulpzame medewerking hebben wij ons geannuleerd goed kunnen oplossen. Erg bedankt . Zowel de medewerkster als de hotel zelf.. TOP
Zeker een aanrader

Datum van verblijf: augustus 2019
Marriott M, Public Relations Manager van Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Dear Sue C,

Thank you for sharing your thoughts with us on TripAdvisor. We're glad to hear you enjoyed all the facilities, housekeeping and services. It's been wonderful serving you, we hope to see you again.

Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij vonden het hotel super. Medewerkers waren lief en behulpzaam. Ontbijt super. Het strand was ook lekker. Aanrader is wel waterschoenen meenemen. Overdag eb. Vonden wij niet erg konden we over stenen lopen en visjes zien. Rustige locatie. Verder wel een klein supermarkt om de hoek. Patong Beach op 10 min met taxi. Kamers waren netjes ruim en schoon. Alleen laatste dag een kakkerlijk in onze kamer. Wij zaten begane grond dus kan gebeuren. Wij hebben zelf verder niet van de animatie of spa gebruik gemaakt in t hotel. Sowieso zijn massages buiten veel goedkoper. We zouden zo weer terug gaan naar dit hotel

Datum van verblijf: maart 2019
Marriott M, Public Relations Manager van Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019

Dear HoumeiL,

Thank you for the review of the resort! We're glad to hear you enjoyed the overall experiences, facilities, food and service. Thank you for visiting as we hope to see you again soon.

Beoordeeld op 8 april 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch resort in een rustige omgeving.
Mooi prive strand, vriendelijk personeel.
Mooie kamers . Er is ook een moderne fitnessruimte . En een prima shuttle verbinding met Patong beschikbaar. Mooie zwembaden. Wij hadden logies met ontbijt daardoor hadden we de vrijheid zelf te kiezen om in het hotel te eten of in Patong.
Eten in het hotel was in verhouding met Patong duur.

Datum van verblijf: april 2018
Pim Y, Public Relations Manager van Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018

Dear demankies,

Thank you for the review and the five-star ranking. We're pleased to know you had a great time here and look forward to welcoming you back again soon.