49 personen bekijken dit hotel
Marriott HotelsUS$ 198
Hotels.comUS$ 199
PricelineUS$ 197
Beoordeeld op 6 maart 2019 via mobiele applicatie

Wij vonden het hotel super. Medewerkers waren lief en behulpzaam. Ontbijt super. Het strand was ook lekker. Aanrader is wel waterschoenen meenemen. Overdag eb. Vonden wij niet erg konden we over stenen lopen en visjes zien. Rustige locatie. Verder wel een klein supermarkt om de hoek. Patong Beach op 10 min met taxi. Kamers waren netjes ruim en schoon. Alleen laatste dag een kakkerlijk in onze kamer. Wij zaten begane grond dus kan gebeuren. Wij hebben zelf verder niet van de animatie of spa gebruik gemaakt in t hotel. Sowieso zijn massages buiten veel goedkoper. We zouden zo weer terug gaan naar dit hotel

Datum van verblijf: maart 2019
Marriott M, Public Relations Manager van Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019

Dear HoumeiL,

Thank you for the review of the resort! We're glad to hear you enjoyed the overall experiences, facilities, food and service. Thank you for visiting as we hope to see you again soon.

Beoordeeld op 8 april 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch resort in een rustige omgeving.
Mooi prive strand, vriendelijk personeel.
Mooie kamers . Er is ook een moderne fitnessruimte . En een prima shuttle verbinding met Patong beschikbaar. Mooie zwembaden. Wij hadden logies met ontbijt daardoor hadden we de vrijheid zelf te kiezen om in het hotel te eten of in Patong.
Eten in het hotel was in verhouding met Patong duur.

Datum van verblijf: april 2018
Pim Y, Public Relations Manager van Phuket Marriott Resort & Spa, Merlin Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018

Dear demankies,

Thank you for the review and the five-star ranking. We're pleased to know you had a great time here and look forward to welcoming you back again soon.

Beoordeeld op 13 december 2015

Wat ons beviel:
- mooie, ruime en recent gerenoveerde deluxe-kamers
- italiaans restaurant zeer goede kwaliteit
- ruime zwembaden met voldoende ligzetels
Wat ons minder goed beviel:
- ontbijt ondermaats qua variatie en kwaliteit
- thais restaurant niet schitterend van kwaliteit
- onvriendelijke front office manager die bijzonder moeilijk deed ivm een gratis late check-out ondanks minder dan 50% kamerbezetting
- buiten het hotel slechts 1 hotel waar je te voet heenkan voor het eten, Little Tiger op de heuvel naaste het strand. Ronduit slecht eten hier!
- shuttle naar Patong gaat op slechte tijden, te vroeg voor het diner of te laat zowel heen als terug
- personeel is zeer wantrouwig naar de gasten toe, en denkt altijd dat je zou durven weggaan alvorens te betalen.
Hebben een fijne vakantie gehad, gaan over 3 maanden weer terug naar Phuket maar dit hotelis niet voor herhaling vatbaar. Té duur voor de geboden kwaliteit en slechte ligging.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 26 april 2014 via mobiele applicatie

Een mooi hotel op 10 min met taxi van het centrum Patong.
Een zeer mooi domein met 3 zwembaden in een mooi baai. Door de vele rotsen is het wel niet mogelijk om te zwemmen.
Prachtige kamers, lekker uitgebreid ontbijt, goede service ... Niets op aan te merken.
Het hotel is voor een all-round publieke zowel voor koppels als voor families met kinderen. Aangezien het domein zo groot is, heb je ook niet het gevoel dat het druk is.
Genoeg mogelijkheden voor lunch en dinner, zeer lekker maar wel eerder Europese prijzen.
Prijzen voor taxi naar patong centrum 300 baht
Er is ook een gratis shuttle service voorzien die een paar keer per dag rijdt, je wordt afgezet aan het hotel Merlin Phuket naast het Hardrock café in het centrum.
Ik kom zeker terug naar dit hotel, dicht bij centrum maar toch rustig gelegen met alle faciliteiten van een goede resort!

Datum van verblijf: april 2014
Beoordeeld op 10 januari 2014

Goed en rustig hotel op loopafstand van het bruisende nachtleven,van bangla road,in patong
beach,met tal van bars,restaurants,en clubs. zeer vriendelijk personeel en goede bediening,nette
kamers met uitzicht een van de vier zwembaden,voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Kamers aan de linker zijde.
Datum van verblijf: februari 2013