Nap Patong(Patong)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Palmyra Patong Resort(Patong)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
The Bliss South Beach Patong(Patong)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
La Vintage Resort (Former Poppa Palace Hotel)(Patong)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Novotel Phuket Vintage Park(Patong)(Heel veel waar voor je geld!)
Amari Phuket(Patong)
  • Gratis parkeren
Impiana Resort Patong Phuket(Patong)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Burasari Resort(Patong)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 93 per nacht.

Grand Mercure Phuket Patong(Patong)(Heel veel waar voor je geld!)
10 januari 2018 beoordeeld

Het hotel is ok gelegen tov het strand, en het C-gebouw achteraan ligt ver genoeg van het straatlawaai. Het ontbijt is ok. Infrastructuur is enigszins afgeleefd, en wij hadden ongedierte in de kame. Muziek aan het zwembad was monotoon luid gedreun wat eerder gasten wegjaagt dan aantrekt. Personeel aan de receptie niet overdreven vriendelijk.

• Verbleef: januari 2018, reisde met familie
1 september 2017 beoordeeld

Ik verbleef in de C-building op het hoogste verdiep (kamer met jacuzzi). Prachtig zicht op de baai van Patong. Check-in heel vlot verlopen. Personeel heel vriendelijk. Leuk dakterras met bar aan het zwembad. Hygiënische kamers, al werden soms wel kleine details vergeten, maar niks onoverkomelijk. Ik had over het algemeen een heel goed verblijf.

Kamertip: Boek je kamer in gebouw C en op een zo hogelijk mogelijk verdiep. Dan heb je het beste zicht.
  • Verbleef: juli 2017, reisde alleen
26 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan een zeer drukke doorgaande weg. Het ligt vlakbij Patong Beach. Om er te komen is een klein stukje lopen, maar helaas is er bijna geen trottoir, dus je loopt, zeker in de avond, bijna op de weg. Er wordt geen rekening gehouden met voetgangers. Naast het hotel meteen links een prima eettentje, lekker en voor een goede prijs. Schuin aan de overzijde zit een 7/ 11 supermarkt. Verder heel veel restaurantjes, winkeltjes, wasserij ( 1 kg voor 50 baht ). Wij hadden vervoer via het hotel geregeld vanf de pier waar de ferry aankomt, en de chauffeur stond keurig op tijd te wachten met een bordje op ons. Je kan vanaf de buitenkant niet zien dat het een gigantisch groot hotel is. De ontvangst is netjes en de incheck snel. Je mag niet voor 14.00 uur op de kamer. Kamer goed verzorgd. Lekker groot bed, fijne schone badkamer met bad en regendouche. Allerlei zaken zoals shampoo en spul voor onder de douche is aanwezig. TV is aanwezig. Wij moesten via 2 liften en een loopbrug waar prachtige orchideeen bloeiden, naar onze kamer in het D gebouw. Het lijkt veel maar je bent er zo. Ik zou wel denken dat het voor mensen die slecht ter been zijn, een hele wandeling is. De hotelbar op de bovenste verdieping met zwembad, is leuk en er is een happy hour. Daar wordt tevens in het restaurant ( waar we overigens niet hebben gegeten ) ook het ontbijt verzorgd. Prima ontbijt met zowel Europees als Aziatisch ontbijt. De spa is heerlijk, ik heb een scrub met massage gedaan. Wel duurder dan als je naar een massagesalonnetje in de straat gaat. Ik kan maar een nadeel aan het hotel melden, de kamers zijn zeer gehorig. Wij hebben duidelijk mee mogen genieten van de bedavonturen van onze Russische buren. Verder een tophotel voor een prettige prijs.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
2 november 2016 beoordeeld

We had à problem and Mimi do all the best to help us.Thank you Mimi .
We hadden problemen bij aankomst,hebben contact genomen met hotels.com,geen gehoor, na aantal mails een koel bericht dat ze ons niet konden helpen. Gelukkig was er de verantwoordelijke aan de receptie,heeft ons zeer goed bij gestaan. Dank je Mimi.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
14 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een nogal nare ervaring in khao sok mochten we hier een dag eerder inchecken!
Wij hadden een kamer geboekt met een zwembad aan t balkon en een mooi uitzicht over zee.
Het zag eruit als op de foto's, erg mooi, goed onderhouden en schoon!!
We werden er vriendelijk ontvangen met een drankje en naar onze kamer gebracht.
Het is een onwijs groot complex ( wij zaten in gebouw D) wat t miss ietwat onpersoonlijk maakt maar het personeel is er erg vriendelijk en bereid om je met vanalles te helpen waar nodig! Als je niet zo goed ter been bent dan is het verstandig dit bij de boeking aan te geven aangezien het een beste wandeling naar je kamer is.
De muren vd kamers zijn zoals in al vele beoordelingen beschreven idd net van karton.
Je kan de buren letterlijk verstaan!
Neem oordoppen mee!
Het ontbijt was er in overvloed en vers en zelfs na 10 uur nog genoeg keus!
Het dakterras heeft mooie zwembaden en een gezellige bar met muziek in de middag!
Het resort is op loopafstand vh strand en de boulevard en wil je naar het centrum dan is het te lopen maar met de tuktuk ben je er met 5 minuutjes!
Wij hebben genoten van ons verblijf hier!!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Elean G, Guest Relations Manager van Sea Sun Sand Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 januari 2016

Dear Kim T,
Greetings from Sea Sun Sand Resort & Spa by Variety Hotels.

Thank you for choosing to stay with us during your recent getaway to Phuket and for taking your time in writing your comment on Trip Advisor.com.

We are most concerned with the satisfaction of all of our guests and your feedback is of great value to us. Thank you very much for your encouraging feedback and compliments our friendly and helpful staffs.

It was certainly a pleasure for us to be at your service and we all look forward to welcoming you again.

Best regards,

The Management