Inclusief ontbijt
Agoda.com
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 9 februari 2015

Heerlijk hotel om bij te komen van de drukte van Bangla Road. Zwembad is fijn en toen ik er was, gelukkig niet te druk. Kamer is rustig, airco werkt goed en een heerlijke douche en wastafel. Neem alleen niet de goedkoopste kamer want dan heb je een balkon zonder uitzicht; kortom, dan had dat beter bij de hotelkamer getrokken kunnen worden.
Het ontbijt vond ik goed genoeg, maar had nog wat smaakvoller gekund. Waarom kunnen ze toch in veel hotels geen lekkere koffie schenken bijvoorbeeld en altijd maar die eieren, wafels en pannenkoekjes gaat ook vervelen. Maar wel een heerlijk hotel, dichtbij strand en strompelen naar huis als je uit bent geweest!

Datum van verblijf: januari 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 6 september 2014

Geen bijzonder hotel. Basic en goedkoop. Een beetje achteraf gelegen, maar daardoor wel lekker rustig. De kamer die we hadden was zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Brandschoon was de kamer niet. Vriendelijk personeel. Het ontbijt nuttig je in het naastliggende hotel, evenals het gebruik van het zwembad. Als je er van houdt, Bangla Road ligt op loopafstand. Bij het boeken van dit hotel dachten we, “What the heck, Patong kan nooit zo erg zijn als de verhalen die we horen”. Nou, echt wel. Wat een nachtmerrie. Patong is eigenlijk een open riool. Veel vieze, kwijlende oude mannetjes op zoek naar liefde (!). Ook veel dronken toeristen. Op onze kamer in The Sea Patong voelden we ons veilig. Dus toch een pluspuntje.

Kamertip: Gewoon, niet doen.
Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 12 maart 2014

Het is een aangenaam, rustig hotel.
Wij hadden dit hotel geboekt nav de goede beoordelingen, maar voor ons was dit een tegenvaller.
Het ontbijt vonden wij echter niks... Het is zeker geen uitgebreid ontbijt.
Enkele soorten groenten, 1 keuze uit vlees en kaas, 1 soort brood en je moest soms echt zoeken voor een boterkoekje!
Toen we aankwamen in het hotel kregen we te horen dat onze kamer nog niet klaar was, op zich geen probleem, we gingen in de buurt wel iets drinken, maar dat er geen 2 persoonskamer meer beschikbaar was vonden wij er echt wel over.
We hebben 2 nachten appart moeten slapen en de 3de dag hebben ze ons een dubbele kamer aangeboden zonder upgrade!
Het personeel is wel zeer vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2014
Beoordeeld op 30 november 2013

We verbleven 6 nachten in dit hotel. Bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar een kamer die dubbel zo groot was als de kamer die we geboekt hadden.
Mooie schone kamer, lekker bed, grote badkamer met bad en regendouche, groot balkon en uitgebreid ontbijtbuffet. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en het grootste deel spreekt ook erg goed engels.
Nadeel was wel dat het eten en de drankjes erg prijzig zijn ten opzichte van diverse goede gelegenheden in de omgeving... dit is jammer, aangezien wij anders zeker vaker in het hotel een hapje en drankje genuttigd hadden daar de kwaliteit top is.

Datum van verblijf: november 2013
Beoordeeld op 8 augustus 2013

Geweldig hotel met alles wat je je maar wensen kan. Erg mooi en luxe design hotel, zo ook de kamers. Professioneel en goed Engels sprekend personeel.
Overal gratis WIFI en een ophaalservice vanaf het vliegveld. Het ontbijt is goed, ook mogelijk om te lunchen bij het zwembad.

Datum van verblijf: augustus 2013
  • Reistype: Reisde met vrienden