“Goed restaurant in hotel Holiday inn”
Beoordeling van Sam's Steaks and Grill

Sam's Steaks and Grill
Geclassificeerd als nr. 3 van 652 Restaurants in Patong
Keukens: Steakhouse
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kreeft wordt deels aan de tafel bereidt en de steak was goed mals. We hebben hier lekker gegeten en vonden het een van de beste restaurants in patong. Het zit in het hotel Holiday Inn dus was wel even zoeken.

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon relaxed super lekker eten met heerlijke wijn en uiterst plezierige bediening. Kost wel wat meer maar maakt ook het verschil ten opzichte van de vele restaurants. Niet voor elke dag maar wel voor avondje verwennerij.

9 februari 2017 beoordeeld

gezellig kader, super personeel, steak was een beetje taai maar al de rest maakte dit goed....we gaan zeker nog eens terug

6 december 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijke en toffe bediening. Echt een fantastische wagyu T-bone gegeten met lekkere bearnaise

bcallens, General Manager van Sam's Steaks and Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2016

Beste B0uvier,
Bedankt voor de leuke complimentjes over uw maaltijd in Sam's Steaks & Grill. Ik zal het zeker doorgeven aan het team en hopelijk tot binnenkort!
Met vriendelijke groeten,
Bart Callens - General Manager - Holiday Inn Resort Phuket

18 mei 2016 beoordeeld

Geweldig goed steak restaurant, met zelfs een voortreffelijke wagyu steak op het menu.Ook de bediening is top

bcallens, General Manager van Sam's Steaks and Grill, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2016

Beste "Willemke",
Van harte bedankt voor uw commentaar ivm uw bezoek in Sam's. Het doet mij plezier te weten dat u zowel van de wagyu steak als van de bediening heeft genoten.
Tot binnenkort!
Bart Callens
General Manager

Reizigers die Sam's Steaks and Grill bekeken, bekeken ook

In Sam's Steaks and Grill geweest? Deel je ervaringen!