“Heerlijke italiaan”

Keukens: Italiaans, Thais
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 keer gegeten. Pizza als lunch en lasagne als diner. Beide heerlijk.
Vriendelijke bediening.
Eigenaar is italiaans en ook erg vriendelijk.
Goede plek als je zin hebt in iets anders dan Thais eten!

3 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de afgelopen jaren zijn wij heel vaak in Thailand geweest en een (of meerdere) bezoek(en) aan Viva hoorden daar altijd bij. Eindelijk goed Italiaans eten voor als je het Thaise eten even zat bent. De broodjes zijn heerlijk en vers. De spaghetti vongole, bolognese, puttanesca en carbonara zijn heerlijk. Eigenlijk is alles op de kaart lekker en de bediening is er vriendelijk. De italiaanse eigenaar zorgt ervoor dat er geen bord ongemerkt langs hem heen gaat. Zeker een aanrader!

29 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke echte Italiaanse pizza (en dan bedoel ik ook Italiaans en niet half Thais). Goed betaalbaar.

28 april 2016 beoordeeld

Altijd een gok, Italiaans eten in Thailand Bij Viva pakte dat goed uit. Heerlijke verse pizza's en zelfgemaakte pasta's, valt niets over op te merken. Gewoon Italiaans goed. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Ietsje duurder dan de Thaise keuken, maar dan heb je ook wat

Beoordeling verzameld in samenwerking met ASUS 7 Stub App Tablet
7 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Pizza en pasta's zijn gewoon Italiaans lekker. Service is erg vriendelijk. De prijzen meer dan redelijk voor een geweldige hap eten.

Reizigers die Viva Restaurant bekeken, bekeken ook

In Viva Restaurant geweest? Deel je ervaringen!