Gratis annuleren tot 25/07
  • Gratis parkeren
Thai Garden Inn(Kanchanaburi)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Bamboo House(Kanchanaburi)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 23/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 26/07
Good Times Resort(Kanchanaburi)
Gratis annuleren tot 24/07
Hotwire.com
  • Gratis parkeren
X2 River Kwai Resort(Kanchanaburi)
Gratis annuleren tot 27/07
HotelsClick
  • Zwembad
  • Restaurant
1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vier nachten zijn we geweest. In een poolroom.Wij zouden 5 nachten blijven maar zij eerder weg gegaan vanwege de slechte nachten. Veel lawaai van dronken bezoekers. Ook al staat er dat je na 22:00 stil moet zijn is daar geen controle op.

Kamers zijn prima schoon genoeg. Kon er mee door. Je kunt er lekker eten en er is veel op loopafstand te doen.

Personeel is niet top vriendelijk. Ze mogen best wel leren lachen.

Voor 1 Of 2 nachtjes prima te doen langer zal ik er niet meer gaan zitten. Was mijn tweede bezoek aan Pong Penh

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bungalow zag er keurig en schoon uit. Opvallend was dat de airco ‘vrij stil’ was. Zonodig kon je deze ‘s nachts ook nog aan laten staan. De koelkast werd dagelijks op nieuw aangevuld met een fles water een blikje fris per persoon. Doordat het restaurant na 22.00 uur gesloten was, kon je ‘s nachts ongestoord slapen. Het guesthouse ligt heel centraal om Bridge over River Kwai, Death Railway Museum en War Cemetery te bezoeken. Het zwembad is niet groot maar mooi omheind. Prijs/kwaliteit is hier zeer aantrekkelijk!

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 4 dagen geboekt. Werkelijk geweldig. Ontvangen met de befaamde glimlach en welkom- drankje, goed Engels sprekende gastvrouw, bereid om je te adviseren en helpen. Scooter huren was met 15 minuten geregeld. Kamer formidabel schoon, ruim en voorzien van werkelijk alle gemakken. Zoals; Koffie en theevoorziening, heerlijk bed met keuze tot laken en dekbed, airco, tv ( ook engels) ruim voldoende handdoeken, ijskast gevuld met gratis non alcohol drankjes, kluis, ruim terras met schitterend uitzicht.( deze punten waren voor mij belangrijk om te benoemen) prijs is meer dan prima; normamiter 1300 en nu 900 bath. Dit is de duurste kamer btw. De Studio. Ontbijt incluis en ruime keus; thais of europees. Restaurant krijgt een pluim voor keuze en kwaliteit. Veel extra's; taxi, bus en minivan vertrektijden met vele plaatsenerbij genoemd.
Massage op bestelling. Zwembad met ligbedden.
Aandachtspuntje als ik iets kan noemen; douchekop mag vervangen worden.( verstopte waterkanaaltjes)
Verder echt een prima guesthouse die meer sterren verdiend dan wordt aangegeven.

Verbleef: december 2017, reisde alleen
28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen guesthouse aan de rivier dichtbij het centrum. Ruime nette bungalow met ontbijt. Prijs kwaliteit goed! Helaas laatste nacht buiten op het terrein luidruchtige dronken Australiërs tot 02.00 's-nachts. Verder goed verblijf.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven in een van de "superior" kamers. Prima kamer met airco en schone badkamer. Het is wel erg gehorig. Om 6am starten ze op in het restaurant en dat kun je goed horen.
Het zwembad was netjes en werd tijdens ons bezoek van drie dagen schoongemaakt.
Ons verblijf was minder prettig en relaxt door het personeel. Met uitzondering van 1 dame waren alle personeelsleden kortaf en onaardig. Het ontbijt was lekker maar wanneer mijn vriend niet genoeg had aan zijn 2 toastjes en 2 extra wilde, dan werd direct gezegd dat hij daar wel extra voor moest betalen. En graag gelijk afrekenen na het ontbijt. Toen we bij het hotel een taxi naar Bangkok wilden bestellen vroeg de vrouw of we bagage hadden (rare vraag lijkt me..). Dan moesten we namelijk een extra plek voor onze bagage kopen. Tip: ga naar het busstation, is goedkoper en de bagage mag gewoon mee.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner