Beoordeeld op 20 december 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 3 nachten gelogeerd en vonden het heel erg goed. Comfortabele kamer, een ongelooflijk goed ontbijtbuffet en heel vriendelijk en deskundig personeel. Ook de ligging is perfect. Wij hadden via het hotel vervoer vanaf het vliegveld geregeld en ook een excursie naar de Erawan watervallen. Ging allemaal perfect.
Dit hotel is een aanrader.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 7 november 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn royaal en mooi en zeer schoon. Het personeel zeer vriendelijk. En de keuken super goed . Dicht bij de rivier kwai bridge het museum en de avondmarkt.
Zeker een aanrader als je naar kanchanaburry gaat.

Datum van verblijf: november 2018
chaemchan k, Owner van Good Times Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2018

Thank you and very please to know you were happy during your stay with us.
Hope to welcome you and party to stay with us again.
Hope you enjoy your trip and safe flight home.
Have a good health and great life.
Best Regards,

Beoordeeld op 7 november 2018

Een heel leuk kleinscalig resort met alle voorzieningen die je nodig hebt. Een mooi zwembad in een tuin. De kamers zijn ruim en goed schoon en de bedden slapen goed mede dankzij het fijne beddengoed. En snelle wifi in hrt hele hotel Het ontbijt is zeer uitgebreid en het diner is geweldig. Het smaakte elke avond super. Een aanrader om er te eten gelijk aan de rivier.

Datum van verblijf: oktober 2018
chaemchan k, Owner van Good Times Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2018

Thank you and very happy to knew you enjoyed your stay at Good time resort.
Hope you enjoy your holidays and safe trip home.
We hoep to welcome you again.
Best Regards

Beoordeeld op 6 november 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel vond ik echt geweldig. Vooral het personeel heeft ons echt geweldig geholpen mer het uitstippelen van onze route.
Kamers ook prima, heerlijke bedden. Fijn zwembad met genoeg en lekkere stoelen er bij.
In het restaurant ook 2 x uitstekend Thais gegeten. Onder andere heerlijke viskoekjes, lekkere wontons, lekkere lassi's, cocktails en ook een prima ontbijt.
Een aanrader als je in Kanchanaburi verblijft.

Datum van verblijf: november 2018

Thank you and very happy to knew you enjoyed your stay at Good time resort.
Hope you enjoy your holidays and safe trip home.
We hoep to welcome you again.
Best Regards

Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden de kamer met river view. Yes! Mooie veranda met uizicht op de rivier, heerlijk relaxed.
Eten was zeer goed, zowel uitgebreid ontbijt Thais& Europees - eitjes vers gebakken of gescrambled - diner naar keuze heerlijk thais. We hebben ook zelf gekookt met het gezin, erg leuk om te doen en lekker.
Het is fijn dat GoodTimes ook een Travel agency is zodat je direct een mooie tour kan boeken.
Het personeel staat altijd klaar, super vriendelijk en correct. Onze minibus chaffeur bleef zelfs wachten bij onze volgende locatie om zeker te zijn dat hij ons veilig had achter gelaten.
We hebben een top tijd gehad!!

O ja, natuurlijk kan het zwembad groter, heeft de douche niet zoveel waterkracht Maar dat valt weg bij alle pluspunten van dit 3*** resorl

Datum van verblijf: juli 2018