Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

Vanuit Bangkok kwamen wij aan bij Good Times Resort. We werden meteen vriendelijk ontvangen door de medewerkers. We waren te vroeg voor het in-checken, maar de kamer was al klaar. We mochten dus eerder op onze kamer. Prima kamer, schoon en groot en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wil je naar de ERAWAN watervallen? Het hotel biedt dagtripjes voor een prima prijs. Je kunt hier ook heerlijk aan de rivier ontbijten en dineren. Prachtig uitzicht. De kwaliteiten van dit hotel liggen echt bij het personeel. Ze lachen constant en zijn heel behulpzaam. Verbeterpunt is de airco op de slaapkamer komt een vreemde lucht uit en blaast vol op je bed.

Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel, een gezellig restaurant met een heerlijke keuken aan geen overdreven prijzen. Een lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, hoewel het fruit wat frisser mocht zijn.
Ruime kamers met een eigen terrasje, lekkere bedden, een frigootje en kluis.
Alles werd snel en met de glimlach voor je geregeld. Om21u een mini bus willen boeken voor de dag erop een onverwachte daguitstap te doen, bleek totaal geen probleem. Een cocktail bestellen in de bar voor op ons terras brengen ze heel vriendelijk naar je toe.
Een ontbijtpakketje werd voor ons klaargemaakt omdat we heel vroeg de taxi richting Bangkok moesten nemen.
Prijs kwaliteit is dit absoluut een meer dan uitstekend hotel. Een aanrader!

Beoordeeld op 7 juli 2018 via mobiele applicatie

Prachtige ligging aan het water, vriendelijk en behulpzaam personeel en een zeer goed restaurant. Wat hebben we daar heerlijk gegeten elke dag! Onze kamer was wel een beetje ongezellig en donker. Bij het zwembad is het soms druk en is er geen plek meer op de ligbedden. Taxi via het hotel was duurder (2500 baht) dan de taxi die we zelf hadden geregeld op de heenweg (2000 baht). Verder een fijn verblijf gehad hier! Excursie naar Erawan en Hellfire Pass was goed geregeld. Longtailboot via het hotel ook leuk en binnen 5 min geregeld. Aanrader dus.

Datum van verblijf: juli 2018
chaemchan k, Owner van Good Times Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2018

Thank you for your comment and sorry for the pool and not enough light in the room.
For the taxi ours is more expensive because we fill the petrol not gas or natural gas.
We are happy to know you are happy when you stay here and hope to welcome you again.
Have a good health.

Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Stipte taxi-van wachtte ons op in luchthaven van Bangkok, zeer vriendelijk onthaal bij aankomst met veel info over uitstappen, mooie kamer, leuk restaurant aan het water, mooi zwembad...een aanrader !

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 12 december 2017

Rustig gelegen resort aan de River Kwai. Vriendelijke ontvangst en service aan de receptie. Wij hadden kamer 207 met een groot, overdekt terras aan de rivier; echt een prachtige kamer. Hier hebben we heel wat avondjes gezeten, ook tijdens enkele heftige regenbuien. Echt een prachtig uitzicht daar en een heerlijk gevoel.
Het hotel is op loopafstand van het centrum van Kanchanaburi met haar vele restaurantjes, massagesalons, barretjes en winkeltjes. Het station, war museum en war cemetary bevinden zich op circa 1,5 km. De beroemde brug over de River Kwai bevindt zich circa 2 km de andere kant op.
Het personeel is erg vriendelijk en servicegericht. Zeker ook in het restaurant en dan vooral tijdens het diner. Bij het ontbijt wil dit nog wel eens wat minder zijn (niet begrijpen wat je bedoelt of met z'n allen met andere dingen bezig zijn) als er geen supervisie is. Er is voldoende keuze bij het ontbijt en de kwaliteit is ok.
De keuze, prijs, service en kwaliteit tijdens het diner in het restaurant is echt fantastisch om over de locatie (aan de rivier) maar te zwijgen!
Ook de laundry service van hotel is prima (en voordelig 50THB/kg).

Datum van verblijf: november 2017