“Vakantie Thailand ”

Pong Phen Restaurant
Geclassificeerd als nr. 30 van 213 Restaurants in Kanchanaburi
Keukens: Thais
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, lekker, ruimte keus, van thais eten tot europees, van groene curry tot hamburgers. Mooi opgemaakt en vriendelijk personeel! (ligt uiteraard ook aan jezelf!), guesthouse is ook een aanrader! Niet overdreven maar daar houden wij ook niet van. Heerlijk zwembad!

15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het restaurant gaan alle menu’s à la carte waaruit een keuze kan worden gemaakt. Verwacht daarom bij een reservering inclusief ontbijt geen ontbijt in buffetvorm. Wel is er een aanzienlijke keuze. Het eten is vers en smaakvol. Ontbijttijd is ruim: van 07.00-11.00 uur. Het eten is prima, geen opmerkingen. Het personeel achter de bar kan geen lachje af; het geeft een gevoel of alle vragen teveel zijn. Dit elke dag weer. Met afgestreken gezichten staan ze je te woord. Soms geen witte wijn verkrijgbaar, andere keer wordt de wijn ongekoeld geserveerd.
Als je maar niet aan dit soort zaken stoort, kun je hier lekker eten en een glaasje drinken; de kok heeft voor ons een dikke pluim verdiend! Jammer, de bediening demotiveert de gastvrijheid.

2 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart met keuze uit vele traditionele Thaise gerechten als ook europese gerechten. ( met name engels gericht)
Service verdiend een compliment. Vriendelijk en accuraat. Het gerecht mooi opgemasjt, heerlijk van smaak en goede temperatuur.
Ik ben er gaan eten vanuit beoordelingen van anderen. Niets teveel gezegd! Absoluut een aanrader. Ook voor vegetarisch een prima locatie.

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een half jaar weer terug , dit restaurant heeft een goede keukenbrigade en de kwaliteit van het eten is constant.
Zowel Thais als Europees smaakt heerlijk.
Een nieuw restaurant ( prachtig ingericht ) !! De bediening is vlot en vriendelijk.

Renée

9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met een groep hier gegeten en hebben alles aan de kok overgelaten.Het eten was heerlijk, maar ik kom hier al 10 jaar en altijd is het eten geweldig! Ze doen hier alles om het iedereen naar de zin te maken. Zowel Thais als Europees eten is lekker. Ik vind dit een aanrader

Renée

Reizigers die Pong Phen Restaurant bekeken, bekeken ook

Kanchanaburi, Provincie Kanchanaburi

In Pong Phen Restaurant geweest? Deel je ervaringen!