6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel, zeer vriendelijk personeel en mooie ruime kamers. Ontbijtbuffet is goed. Europees en Aziatisch. Je kan er heerlijk lunchen. Dineren kan je bij de de buren met een uitzicht over de zee. Je krijgt dan als hotelgast 10% korting. Bij het personeel is niets te veel. Hotel ligt net buiten het winkelgebied. Hotel ligt wel dicht bij de tamarind market en de cicada market.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
5 augustus 2018 beoordeeld

We zijn hier nu 3 jaren achter elkaar geweest, en het blijft een top hotel. We kregen een upgrade naar de suite met zeezicht, het personeel weer super vriendelijk en een heerlijk ontbijt. We gaan volgend jaar zeker weer terug, dank aan het hele Loligo team !

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
16 maart 2018 beoordeeld

Al de goede recensies kloppen, wat een geweldig leuk hotel ! De inrichting is zoals op de foto's. Alles keurig netjes onderhouden, schoon en wat een vriendelijk personeel. Niets is te veel, en alles met een glimlach. We hadden een kamer op de begane grond met het zwembad voor de deur. Zwembad is niet super groot maar zeker voldoende. Ook wat ligbedden en parasols. De open ruimte bij de ingang gaat over van de receptie naar de bar met daar tussenin voldoende zitplaatsen om te relaxen en te ontbijten. Het ontbijt was goed, voldoende keus zowel voor het Westers eten als de Aziatische kant. Ook was er een lunch mogelijk tot 17 uur. Dineren moet je buiten het hotel. Er is wel voldoende aanbod in de buurt. Op loopafstand of anders met de gratis shuttle naar bv de Night Market ( iedere dag ) daar is veel te zien en veel te eten. De weekend markt Tamarind, van vrijdag t/m zondagavond, is heel goed te lopen vanuit het hotel. Ook erg gezellig, veel eettentjes waar je het eten kunt uitkiezen en het wordt ter plekke voor je bereidt. Live muziek aanwezig.. Aan de andere kant van die markt is nog een markt, Cicada. Ietsje duurder en het eten daar kun je kopen via coupons die je in een apart tentje kunt aanschaffen.
Als je een strandliefhebber bent zoals als wij, dan loop je via de achterkant van het hotel naar de zee. Een paar grote stappen en je bent er. Je loopt dan langs het restaurant Let's Sea. Onder het restaurant ligt een stenen plateau waar ligbedden en parasols voor de gasten van Loligo staan. Je komt er via een schuine heling en er staat een klein trapje om op het plateau te komen. De zee was in onze eerste week rustig en er was voldoende strand om te lopen. In de tweede week was er pas rond de middag strand ..de zee was onstuimig en het water stond tot aan de stenen muren in de ochtend uren.
Het restaurant Let's Sea is voor Thaise begrippen niet echt goedkoop maar je kunt er heerlijk eten. Het is een mooi restaurant met mogelijkheid buiten te eten. Het mooie uitzicht krijg je erbij. De ( alcoholische) drank is er erg prijzig, maar dat is volgens mij overal in Thailand.
Hou rekening met een lange busreis vanaf Bangkok tot aan Hua Hin..afhankelijk van het verkeer maar heen was onze reis 5 uur en terug deed de bus er 4,5 over.

• Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
1 maart 2018 beoordeeld

Kunnen niet anders dan een uitstekende beoordeling schrijven voor dit hotel. De kamer was zeer ruim met 2 King Size bedden en voorzien van alle mogelijke faciliteiten en de dagelijkse schoonmaak was perfect. De algehele serviceverlening in dit hotel is super goed en alle medewerkers staan garant voor een ongekende top service ! Het erg uitgebreide ontbijt is van heel goed van kwaliteit. Het zwembad is goed en mooi, maar ligt wat ongelukkig in het verlengde van het hotel. Het strand ligt op enige minuten loopafstand maar je bent daar wel sterk afhankelijk van het tij; bij hoogwater is het strand niet bereikbaar. Voor ons geen probleem want 2,5 km. zuidelijk lig het brede Khao Takiap strand en daar ben je in een kwartiertje. Wij zijn 24 nachten in dit hotel verbleven en hebben daar geen seconde spijt van gehad.Prijs/kwaliteit een dikke 10 !!!

Kamertip: O.i. zijn alle kamers ruim en modern ingericht met zeer goede bedden
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
15 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste 2 weken van februari in Loligo Resort verbleven. Ik heb een heerlijke vakantie gehad, mede door het mooie design hotel en het geweldige personeel!
Mooie en schone kamer met groot balkon met stoelen. Heerlijk groot bed, erg goed geslapen.
Het ontbijt is gevarieerd, van scrambled eggs tot muesli en vers fruit. Na 1 dag weet het personeel al wat je drinkt en komen ze je koffie al meteen brengen. Goede vers gemaakte bonenkoffie trouwens!
Ik heb 2 massages in de (kleine) Spa van het hotel gehad: erg goed en professioneel. Het hotel ligt vlakbij de zee maar er zijn geen ligstoelen op het strand in verband met vloed/hoog water in de ochtend. S middags kan je wel kilometers langs het strand lopen, beide kanten op. Het hotel heeft fietsen die je gratis kan gebruiken. Binnen 10 minuten fiets je bv naar Takiab beach waar je een mooi strand hebt met ligbedjes en restaurantjes.
Vanuit Loligo resort gaat er ook 4x per dag een gratis shuttle naar het centrum van Hua Hin. Je kan zelf aangeven waar je heen wilt, bv nachtmarkt of Blue Port of Market Village om te shoppen.
Vlakbij het hotel is van vrijdagavond tot en met zondagavond de leuke Cicada markt met heerlijk en goedkoop eten en mooie producten. Tevens speelt er dan s avonds een fantastische band! Er tegenover is vanaf donderdag de Tamarind nachtmarkt: iets kleiner maar ook erg leuk met nog goedkoper eten.

Kortom : mede dankzij de hulp, tips en service van de geweldige personeelsleden heb ik een heerlijke vakantie gehad n Loligo resort. Ik hoop snel weer terug te komen!

Ellen

Verbleef: februari 2018, reisde alleen