“bezoek thailand”
Beoordeling van 7 Kings of Siam Statues

7 Kings of Siam Statues
Geclassificeerd als nr. 16 van 57 dingen om te doen in Hua Hin
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
4 weken geleden beoordeeld

Na een bezoek aan een nationaal park werden we meegenomen door onze taxichauffeur naar de 7 standbeelden. Impressionante beelden en de moeite om eens langs te gaan

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk om gezien te hebben. Groot parkeerterrein. Bezienswaardigheid om 15 minuten te verblijven. Toegang gratis. Wel degelijk gekleed zijn.

2 mei 2018 beoordeeld

Indrukwekkende beelden van de 7 koningen ,rondleiding met een open bus ok,jammer de uitleg alleen in het Thais.
overall wel de moeite waard

30 april 2018 beoordeeld

Het is een mooi verzorgt park, dat de zeven koningen eert die belangrijk waren voor Thailand. De Thais komen van heinde en ver om hun dankbaarheid te betuigen. Buiten de 9 meter hoge beelden is er (nog) niet meer te zien, al denkt men dat dit niet meer lang gaat duren.

Bekijk meer beoordelingen
6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Indrukwekkend eerbetoon aan de koninklijke familie, wat een kolossale beelden. Blijkbaar wordt het als heilige grond gezien (net als een tempel) dus zorg dat je gepast gekleed bent om dichterbij te kunnen komen! Dat wisten wij namelijk niet! Zie onze foto vanaf aan afstandje, alsnog zeker de moeite waard!!

Reizigers die 7 Kings of Siam Statues bekeken, bekeken ook

Hua Hin, Provincie Prachuap Khiri Khan

In 7 Kings of Siam Statues geweest? Deel je ervaringen!