“Mooie bungalow in mooie omgeving”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Orchid Paradise Homes OPV30

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Danny F
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Mooie bungalow in mooie omgeving”
Beoordeeld op 11 augustus 2015 voor een verblijf in augustus 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Mooi huis met mooie tuin + zwembad. Huis is netjes ingericht en alle benodigdheden zijn beschikbaar. Materialen en meubels zijn van redelijke goede kwaliteit. + punten: rustig gelegen, mooie omgeving, goede service, zeer mooie tuin, 2 schuif puien zodat het huis 1 wordt met de tuin. Helaas waren er ook wat - puntjes of beter gezegd wat aandacht punten: er was geen wasmachine aanwezig. Wel is er een was service beschikbaar. Het huis was optisch schoon maar niet wat wij gewend zijn. Wel werd aangeboden om het nogmaals te laten reinigen. Wij hadden beetje pech dat er naast ons een groep jongeren een huis gehuurd hadden, iets wat de nodige herrie met zich meebracht. Het huis is volgens mij vrij nieuw maar vertoond toch al behoorlijk gebruikers sporen, iets wat doodzonde is. Wij vonden het raar dat alle privé spullen van de eigenaar in alle kasten en lades liggen incl. Onderbroeken e.d. Raadzaam om dit op te bergen in bijv. een grote kast in de garage. Het huis ligt een beetje afgelegen ( voor ons geen probleem omdat we over een auto beschikte ) maar zonder vervoer ben je aangewezen op een tuktuk o.i.d. Ondanks deze minpuntjes is het huis toch zeker een aanrader voor ons, en de kans is groot dat wij hier nogmaals gebruik van zullen maken.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren