Beoordeeld op 25 november 2016 via mobiele applicatie

Oke, de ligging net wat buiten het centrum, maar wat een spannend hotel! Begane grond geen zijmuren, een geweldige keuken en buitenkeuken , goed concept, zwembad en fantastische kamers met allerlei luxe extra's. Hoteltaxi naar het centrum free.
Aanrader.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 februari 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel met prachtige, schone en ruime kamers. Dagelijks een versnapering op de kamer. Restaurant goed met regelmatig initiatieven buiten de kaart om, zoals een buffet of barbecue..Vriendelijk personeel en mooi zwembad. Strand is minder aantrekkelijk en afstand naar centrum vrij groot. Wordt wel goed opgelost met shuttle busje.

Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 september 2014 via mobiele applicatie

Wij hebben bijbetaald voor een upgrade naar een poolvilla. Heerlijke kamer. Een oase van rust. Je stapt zo het zwembad in. Erg schoon! 'S middags werd er vers fruit gebracht en 's avonds lekkere koekjes. Ontbijt erg goed met veel eigengemaakte producten. Restaurant ook heerlijk eten. Doordat we de upgrade hebben gedaan ook de horizon room (met jacuzzi op balkon) gezien en de goedkoopste kamer de rest green room gezien. Allebei ook erg goed. Met het gratis busje zo in het centrum. Erg lief personeel. We kregen een voedselpakketje mee omdat ze het sneu voor ons vonden dat we met de nachttrein verder moesten. Wij gaan hier zeker terug komen!

• Verbleef: september 2014
RDHManagement, Manager van Rest Detail Hotel Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2014

Dear valued guest,

Thank you very much for your nice comment to us and we all look forward to seeing you again soonest for your next return to Rest Detail Hotel Hua Hin.

Restfully yours,
Management team

Beoordeeld op 14 december 2012

Een heerlijk relaxte plek met mooi zwembad en uitzicht op zee. het personeel is uiterst vriendelijk. kamer heel schoon en iedere dag schone handdoeken enz. Een aanrader!!! wil er zo weer naar toe. :)
ook een busje naar het centrum en de avondmarkt waar je prima visrestaurants hebt.

• Verbleef: november 2012, reisde met familie
Beoordeeld op 4 december 2012

We hebben 1,5 week doorgebracht in een pool villa. Als je echt tot rust wilt komen, moet je hier naar toe! Aan alles is gedacht in dit hotel. Prachtige rustige ligging, mooi ingericht, heerlijk zwembad, uitgebreid ontbijt etc etc. 's-Middags wordt fruit op de kamer gebracht, 's-avonds lekkere koekjes. Nieuwe strandlakens elke ochtend op de ligbedden aan het zwembad. Privestrandje. Thaise gastvrijheid ten top! 's-Middags en 2x in de avond gratis shuttlebusje (nog geen 10 minuten rijden) naar centrum, vlakbij nightmarket. Zeer vriendelijk en attent personeel. Een aanrader voor een ieder die Hua Hin bezoekt. We komen hier zeker terug!

Kamertip: Een poolvilla is ook ideaal voor gezinnen, wel met kinderen die goed kunnen zwemmen omdat je vanaf de ligbedden direct in het zwembad stapt. Een villa dicht bij het strandje is ideaal, kijk wel uit voor kwallen in de zee en de sterke stroming!
  • Verbleef: oktober 2012, reisde met vrienden