Beoordeeld op 28 augustus 2017 via mobiele applicatie

We werden vriendelijk ontvangen met een glimlach en een drankje. De kamers zijn mooi en ruim. Stijlvol met prachtig balkon met uitzicht op de tuin en het zwembad. Een fijne, rustige plek. Niet ver van het strand en een grote mall. Met de songtaew ben je snel en voor slechts 10 Baht een paar km verderop. Goed ontbijt in rustige sfeer. Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 24 juli 2016 via mobiele applicatie

Het aller beste aan de Prinz Garden Villa is het personeel. Vriendelijk en altijd behulpzaam. We werden al ontvangen met een drankje en onze tassen stonden zo boven. De kamers waren schoon en zo ook de openbare ruimtes. Via het hotel vroegen we om een taxi naar het Black Mountain Park waarna ons meteen andere alternatieven werden aangeboden die meer bij onze leeftijdsgroep pasten. Hierna hebben ze de tickets voor ons met korting geboekt en een taxi laten klaarzetten.

Toen we de treintijden navroegen naar Chumpon, werd ons meteen aangeboden de tickets te boeken en gratis voor ons op te halen op het station. We kregen netjes onze tickets zonder meer betaald te hebben dan normaal en ook de taxi stond al weer de volgende dag op ons te wachten.

Het ontbijt was netjes en uitgebreid en zo ook het eten in het restaurant in de avond. Personeel is geen vraag te veel en zorgt ervoor dat je een geweldig verblijf hebt. Voor 150 bath kom je naar het centrum met de taxi.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 19 augustus 2015

Via een klein zijstraatje kom je bij Prinz Villa's in en mooie tuin met lekker zwembad. De kamers zijn schoon en het personeel is vriendelijk, behulpzaam en het heeft de sfeer van en familie hotel. Er zijn veel Nederlandse gasten, zonder dat het druk is. We hadden een appartement met twee slaapkamers, woonkamer en keuken met in iedere ruimte een tv met 60 kanalen, waaronder een Nederlands. De badkamer is erg ruim. Toen de airco het in een slaapkamer niet goed deed werd dar direct aandacht aan besteed. Klasse verblijf en we komen er zeker terug.

Kamertip: Strand is even de drukke weg oversteken en op loopafstand.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 7 augustus 2015

Zeer goed hotel met zeer goed en vriendelijk personeel. De kamers zijn groot en zeer proper en het zwembad is groot en mooi . het ontbijt was goed alles was aanwezig. De ligging was ook goed voor mij een beetje uit het centrum maar toch niet te ver.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 7 augustus 2014 via mobiele applicatie

Bij de boeking hadden wel 2 kamers naast elkaar gevraagd. Aangezien dit niet mogelijk was, werd aangeboden om 1 van de kamers te upgraden. De luxe kamer is werkelijk een balzaal, het bed ligt heerlijk en ook de badkamer is ruim en goed. De standaard kamer is eveneens erg ruim en ook daar alle faciliteiten goed. Ontbijt is prima en personeel erg vriendelijk. Het zwembad en de ligbedden zijn heerlijk en de het strand is op loopafstand (ligbedden te huur, mogelijkheid om te eten en massage). De weg is inderdaad druk, maar oversteken is echt goed te doen.

Datum van verblijf: augustus 2014