Beoordeeld op 26 juni 2018

Ruime kamer...voorzien van alle gemakken. Wij zaten beneden met een eigen terras.
Grote badkamer. De kamer was schoon en elke dag schone badhanddoeken. Wilde je elke dag schone lakens op je bed dan zette je een kaartje op het bed waarop stond dat je de lakens wilde verschonen. Tv op de kamer en airconditioner. koelkastje op de kamer die iedere dag werd aangevuld.

Kamertip: kamer met uitzicht op zee.
  • Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Monkorn U, Director of Sales van Baan Bayan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2018

Thank you for taking the time to review your stay with us. We hope that we will be able to welcome you back for another stay in the future.

Beoordeeld op 29 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel met rechtstreekse toegang tot het strand. Eigen zwembad, die overigens niet erg diep is, maar korte baantjes trekken kan net.
Het personeel is uiterst behulpzaam en alles is zeer schoon.

Verbleef: oktober 2017
Monkorn U, Director of Sales van Baan Bayan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2017

Thank you very much for your excellent review of the Baan Bayan, Hua Hin. We hope to welcome you back again in the future!

Beoordeeld op 20 augustus 2017 via mobiele applicatie

Erg mooi en prettig hotel. Relaxte sfeer. Locatie is echt top, je loopt zo het strand op. Zeer schone kamers, goede bedden. Uitgebreid, goed ontbijt. Twee keer per dag een gratis shuttle naar centrum Hua Hin (paar minuten rijden), terug voor 100 baht met de tuk tuk. Absolute aanrader.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Monkorn U, Director of Sales van Baan Bayan, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Thank you very much for extending a great review of the Baan Bayan, Hua Hin. We are excited that you have enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!

Beoordeeld op 6 januari 2017

Baan Bayan is een boutique hotel. Wij hebben gebruikt gemaakt van hun faciliteit in het naastgelegen Baan Sandao. Dit is een appartementencomplex waar Baan Bayan eigenaar is van enkele appartementen. De ligging is prima. Aan zee en op loopafstand van het centrum en the market village (winkelcentrum). Het complex beschikt over een geweldig zwembad. Het onderhoud van het complex is prima. Wij zaten in een airconditioned appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers en een huiskamer met een pantry met een 2 pits kooktoestel en moderne ruime koelkast. De uitrusting in de pantry (pannen, bestek, glazen etc.) was ronduit slecht. Het balkon was te klein om er bijvoorbeeld te kunnen ontbijten. De bedden daarentegen waren weliswaar hard, maar comfortabel. De TV in de huiskamer was weliswaar een oud beestje, maar beschikte wel over ontvangst van BVN (De Nederlands/Belgische zender voor het buitenland).
Al met al vonden wij de prijs, 60.000 bath voor een maand, best aan de ruime kant.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 25 december 2016

zeer goede ligging (10 - 15 min naar het centrum en de night market), uitstekend ontbijt, je kan te voet naar de tempel Khao Takiab gaan afhankelijk van het getij. Je kan gemakkelijk de groene busjes nemen, 10 bath per rit. Eten en drank goedkoper op het strand dan in het hotel, dus weinig mensen in de bar van het hotel. misschien beter wat promotie doen om te mensen in het hotel te houden. zeer rustig stijlvol hotel, sympathieke hotelmanager en staff. we gaan nog terug!

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner