Beoordeeld op 8 september 2019

Fijne kleinschalige accommodatie. Verbleven in augustus met onze 2 kinderen van 7 en 4 (extra bedden op de kamer). Vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaar, mooi aangelegde tuin met fijn zwembad, heerlijk ontbijt en prima eten. Genoeg leuke dingen te doen in de omgeving. Zijn 3 nachten verbleven, maar hadden best langer willen blijven. Een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 juni 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek! knus guesthouse, zeer hartelijke ontvangst door Bram, ruime kamer en mooie binnentuin, lekker gegeten. Prachtige omgeving, nog niet aangetast door massatoerisme. Aanraders zijn trip naar natuurpark met wilde olifanten en met klein bootje varen door betoverend mooie wetlands. Bedankt Bram en opa Willem,we hebben enorm genoten en komen graag nog een keer terug.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 maart 2019

Opgehaald van het treinstation door Bram, kregen een super mooie,ruime en schone kamer, weer heerlijk bijgekomen en verwend door de staf, het was weer geweldig om hier te zijn, dank je wel Bram en willem

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Na 2,5 week te hebben rond getrokken in Thailand, kwamen op deze locatie. Een heerlijke plek om lekker bij te komen. De kamers zijn prachtig met alles erop en eraan en heerlijke bedden.De keuken is goed, met een ruime keuze. Vanuit daar zijn er mooie excursies te doen, naar prachtige natuur gebieden. Je kan gratis gebruik maken van de fietsen. De zee is erg dichtbij en de stranden zijn nog niet bebouwd. Er staan alleen palmbomen op. De eigenaar van dit hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een plek om nog eens naar terug te komen. Paul en José.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 6 februari 2019

We werden opgehaald bij het vliegveld en uiterst hartelijk ontvangen op het resort.
Het is een prachtige locatie met heerlijke prieeltjes in een schitterende tuin met een mooi zwembad. Fijne kamer, iedere dag schoon gemaakt, met heerlijk ontbijt. Vriendelijke bediening en er wordt daar heel lekker gekookt. Onze gastheren Bram en Willem (Nederlanders) zijn je overal mee behulpzaam. Ze hebben heel veel kennis van het land en weten de mooiste plekjes. Ze regelen heel veel voor je o.a, vervoer, er zijn ook fietsen beschikbaar. Het strand is vlakbij. Kortom, een geweldige vakantie, heerlijk genoten!
Jos en Wilma.

Datum van verblijf: januari 2019