Beoordeeld op 17 februari 2018 via mobiele applicatie

Zelden geef ik een 5 sterren beoordeling maar dit hotel verdient het voor de volledige 100%.

De zeer vriendelijke service van alle medewerkers is fantastisch. Van receptie tot tuinman allemaal met een vriendelijke glimlach en niets is te veel.

Ik verblijf in een ruime kamer met een heerlijk comfortabel bed. Het bedlinnen is van fantastische kwaliteit en heerlijk zacht. Zo ook de handdoeken in de badkamer zijn echt perfect. De zeep producten zijn alle van zeer degelijke kwaliteit en ruiken heerlijk. De dagelijkse schoonmaak is fantastisch. Nog nooit eerder een hotel gehad waar de kamer zo goed onderhouden wordt. In de avond is er ook nog een turndown service. Vaak rond de klok van 18.00 wat ik persoonlijk wel erg vroeg vind voor een turndown.

De zwembaden zijn heerlijk en ook hier weer is het onderhoud perfect. De poolboy zorgt er voor dat er op elk bed schonen handdoeken liggen en houd alles bijzonder goed bij. Twee keer per dag krijg je een flesje ijskoud water in een koelbox wat echt een waanzinnige uitmuntende service is, tevens krijg je 1x per dag een klein hapje.
Het enige minpunt is dat er op sommige dagen niet voldoende ligbedjes zijn waardoor deze vaak al voor 07.00 gereserveerd worden en er soms de hele dag geen bedje is. Dit besproken met de manager en hij zou het meenemen. Alle feedback word ten harte genomen, iets wat zeer positief is.

Het ontbijt is elke morgen weer perfect in orde. Fijne en gezellige ruimte om te zitten. Iets meer variatie zou ik een pluspunt vinden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een stukje verse zalm. Het bijvullen van de schalen duurt soms echt te lang, dit is echter een kleinigheid.

Het hotel ligt heerlijk centraal. In 15 minuutjes lopen ben je in het centrum met leuke restaurants en barretjes. De tuk tuk brengt je kosteloos en je kunt dan vervolgens terug lopen of met de taxi terug komen.

Dit hotel is een echte aanrader, de General Manager weet hoe gasten in de watten te leggen. Iets wat perfect lukt en zelfs mij als verwende reiziger een zeer aangenaam gevoel heeft!

Datum van verblijf: februari 2018
Execsec P, General Manager van Putahracsa Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2018

Dear Dave B,
A very heartfelt thank you for the time that you took to write a complete review on Putahracsa, even though we have had the opportunity to discuss most topics during your stay. I particularly appreciate your kind words on the team and their dedication to make your stay a "fantastisch" and memorable one. This is not only a performance during your stay,as you can guess, but a year-round attention to make things impeccable for every visitor. We are glad that you benefited -and still benefit- of it and are thankful that you value it.
You are not gone yet, but please contact us directly for your next visit, as we hope of the pleasure to welcome you again.
Sunny regards

Beoordeeld op 31 januari 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben dit hotel bijzonder goed gevonden. Vooral de service was uitstekend en de medewerkers waren bijzonder vriendelijk en zeer behulpzaam.
De kamers waren van alle gemakken voorzien met goede grote bedden en een uitstekende inloopdouche. Ook de zwembaden waren goed met voldoe de ligbedden met handdoekenservice.
Daarom raden wij dit hotel aan om heen te gaan.

Datum van verblijf: januari 2018
Execsec P, General Manager van Putahracsa Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2018

Dear Guest,
Thank you for your nice comments on our resort. We are delighted that you enjoyed its service and facilities.
Please visit us again in the future, you will always be welcome.
Best regards

Beoordeeld op 28 januari 2018

Een heerlijke oase van rust op een perfecte locatie aan het strand nabij het centrum van Hua Hin. Wil je als gast niet opgaan in de massa van de bekende 5 sterren ketens maar wil je wel minimaal dezelfde service en luxe, dan is dit boutique hotel een absolute aanrader. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: januari 2018
Execsec P, General Manager van Putahracsa Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2018

Dear BvB777777,
We are delighted that you felt home at Putahracsa, and would like to thank you for praising the discreet yet efficient 5-star service delivered by our attentive team.
We will look foward to your next visit.
Best regards

Beoordeeld op 3 maart 2017 via mobiele applicatie

Putahracsa is een mooi verzorgd complex. Ik heb er niet gelogeerd alleen enkele malen gaan dineren.
Het is een mooi gelegen hotel aan het strand met een weids uit zicht op de golf van Thailand.
Het eten is super en prachtig gepresenteerd, de bediening is vlot en het personeel vriendelijk.
De prijzen liggen wat hoger dan gemiddeld.
Enig minpuntje, het restaurant ligt vlak aan het zwembad,waar de hotel gasten liggen te zonnen en te baden. Voor wie er zich niet aan stoort, kan genieten van een prima kwaliteit van eten.

Datum van verblijf: maart 2017
Execsec P, General Manager van Putahracsa Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2017

Dear janin ackx,
Sorry for this very late acknowledgement of your review, I am afraid I have skipped it. We are glad to read that your experience of our our resort was such that you recommend us to potential guests. Thank you for being our Ambassador.
Warm regards from sunny Hua Hin!

Beoordeeld op 24 november 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. De manager heeft oog voor zijn gasten, hotel en personeel.

Dat zorgt ervoor dat Putahracsa een heerlijk plekje is om een paar dagen of langer te verblijven.

Massages in de spa zijn top. Beachclub is ook prettig om te verblijven.

Ontbijt is ook geen straf. In het weekend iets uitgebreider dan door de week.

Silksand kamers hebben een heerlijk bed buiten. Daar kun je heerlijk luieren in de uren voor je diner.

Putahracsa is een aanrader in Hua Hin! Ook vanwege de poolboys die met ijswater ervoor zorgen dat je niet uitdroogt aan de pool ;) de receptiemedewerkers en eigenlijk het gehele personeel.

Datum van verblijf: november 2016
Execsec P, General Manager van Putahracsa Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 november 2016

Dear nothometoday66,

Thank you for your wonderful review.
We are extremely happy to read that you enjoyed our services around the pool and spa as well as your entire stay with us.

We hope you will revisit us in the future again!

Kind regards,

Manuel Lang