Beoordeeld op 3 februari 2018

Bij binnenkomst waren we heel enthousiast, Wat een mooi gebouw en wat een mooie kamers. De koude douche kwam al snel. Ongeïnteresseerd personeel, alles plichtmatig, personeel loopt langs je zonder te groeten. Wanneer we naar buiten gingen werd er niet even gegroet of maar opgekeken door personeel achter de balie. Bij eerste dag in de beach bar Happy Hour. 2e Drankje gratis. Groot was onze verbazing dat we niet geholpen werden, maar zelf naar binnen moesten om wat te bestellen. We bestelden alle twee een andere cocktail en kregen er dan ook meteen twee voor ons gezet inclusief de rekening. Dat bleek zo normaal te gaan. Drankje, meteen de rekening. En alles ongeïnteresseerd, We waren er snel klaar mee en gingen er na twee dagen ook niet meer heen. Dit was het 5e 5-sterrenhotel van deze vakantie, maar wat een verschil in behandeling. Geen moment hebben we ons gast gevoeld. Alleen de dames die de kamer deden waren supervriendelijk. Zo'n mooi hotel en dan zo'n slechte service. Blijkbaar is dat gewoon geworden hier en dat mag vooral het management zich dan aantrekken. Zo jammer van zo'n gebouw met zoveel potentie met een mooie ligging. Na Wora Bura nu weer even terug in een 5 sterrenhotel in Bangkok. Een verschil van dag en nacht in service en behandeling. Ondanks het mooie gebouw en de mooie kamer zullen wij in Wora Bura nooit meer terugkomen.

Verbleef: januari 2018
Beoordeeld op 14 januari 2018

we verbleven er 16 nachten van 26/12/27 tot 11/01/18 en waten er zeer op ons gemak. Vlotte check-in, vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie ruime kamer (we hadden een grand deluxe genomen). Iedere dag goed opgeruimd, om de 2/3 dagen verse lakens op het bed en op aanvraag dagelijks voldoende flesjes drinkwater. Zeer goede kwaliteit badlinnen en badhanddoeken voor zwembad. Een paar keer een schotel vers fruit op de kamer gekregen. Hoofdrestaurant voor het ontbijt heel goed, zeer gevariëerd, met zowel Aziatische als Westerse schotels. Dagelijks gebakken spek en ei gebakken naar keuze (omelet, spiegelei, roerei, enz...). Het enige wat niet dagelijks beschikbaar was waren pannekoekjes en wafels : slechts om de 3 dagen, nochtans waren ze lekker wanneer beschikbaar. Restaurant voor ‘s avonds voldeed niet aan de verwachtingen : heel klein, maar enkele tafels binnenin beschikbaar bij regenweer; voor ons niet proper en aantrekkelijk genoeg voor een hotelrestaurant en veel te duur voor wat er te eten en drinken was.
minpunt was ook het slechte onderhoud van de buitenmuren, het buitenschrijnwerk (alles moet dringend geverfd en opgefrist worden) en de paden naar de kamers zijn vol vlekken en hebben superdringend een Karcher-beurt nodig (heb foto’s beschikbaar voor wie er aan twijfelt). Nochtans zeer mooie tuin en aan zee gelegen. Ander minpunt : de houten ligbedden zijn aan dringend onderhoud en laagje verf toe, nochtans mooier van vorm dan bijvoorbeeld de paar nieuwe rotan ligbedden die er al staan. En ook de suites zijn buiten in lamentabele staat voor de gevraagde prijzen. En de trap om naar het strand te gaan bij laagtij is niet onderhouden, glad door het groen dat erop groeit en er ontbreken enkeke treden onderaan opdat ook ouderen, kinderen en minder goed ter been zijnde mensen zonder problemen op het strand kunnen geraken. Maar in het geheel wel een charmant hotel in onze smaak, waar we willen terugkeren, nadat er wat nodige onderhoudswerken buiten worden uitgevoerd.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Gelegen aan zee met een prachtige tuin en mooi zwembad. Voldoende ligbedden en geen handdoekje leggen om 6 uur in de ochtend. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, ruime kamers. Ontbijt is goed verzorgd met op aanvraag je vers bereide eitje. Zowel Thai als eu ontbijt. Eten in het restaurant is verzorgd en heerlijk. Diverse internationale cocktails. De afstand tot het centrum van Hua Hin is ca 5 km maar met de tuk ben je er zo voor ca 3 euro. Ook vlakbij het hotel, op ca 5 minuten wandelen, diverse restaurantjes en barretjes. Wij zijn er nu en op 5 minuten wandelen een permanent?? foodtruck terrein waar je heerlijk kunt eten en snacken. Enige nadeel, het strand is er niet altijd, afhankelijk van de getijden.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Via Corendon een reis naar Hua Hin geboekt en gekozen voor Wora Bura. Erg mooi opgezet hotel in een Victoriaanse stijl. Zoals gebruikelijk in Thailand is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Wora Bura heeft een schitterend zwembad en ligt pal aan zee. Ontbijt is ‘s ochtends goed en uitgebreid. Lunch en diner hebben we hier niet gebruikt.
Kamers zijn ruim met fijne bedden en zeer schoon.
Een nadeel van dit complex is wel dat het een eindje van het centrum van Hua Hin afligt. Aan de andere kant een ritje met de tuk-tuk is altijd weer een avontuur.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
WoraBuraMKT, Public Relations Manager van Wora Bura Hua Hin Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2017

Geachte gast,

Bedankt voor je mooie beoordeling en voor het kiezen van ons hotel. Namens Wora Bura Hua Hin Resort & Spa zijn we heel blij dat u van uw verblijf hebt genoten. We kijken er naar uit om je binnenkort weer als gast in ons hotel te mogen verwelkomen.

Hoogachtend,
Wora Bura Hua Hin Resort & Spa

Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst was onze kamer nog niet klaar maar we werden prima bij de rand van de zee gebracht waar we wat konden drinken. Na een uurtje werden we opgehaald en kregen we een prima kamer. Groot en clean met balkon. Helaas is de vaste bank op het balkon veel te hoog om normaal op te zitten. Zeer vriendelijk personeel, erg goed ontbijt, heerlijk zwembad en veel gratis drinkwater en frisdrank op de kamer.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner

Geachte gast,

Bedankt voor uw beoordeling en voor het kiezen van ons hotel. Namens Wora Bura Hua Hin Resort & Spa zijn we blij dat u van uw verblijf hebt genoten. We kijken er naar uit om je binnenkort weer als gast in ons hotel te mogen verwelkomen.

Hoogachtend,
Wora Bura Hua Hin Resort & Spa