Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Gelegen aan zee met een prachtige tuin en mooi zwembad. Voldoende ligbedden en geen handdoekje leggen om 6 uur in de ochtend. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, ruime kamers. Ontbijt is goed verzorgd met op aanvraag je vers bereide eitje. Zowel Thai als eu ontbijt. Eten in het restaurant is verzorgd en heerlijk. Diverse internationale cocktails. De afstand tot het centrum van Hua Hin is ca 5 km maar met de tuk ben je er zo voor ca 3 euro. Ook vlakbij het hotel, op ca 5 minuten wandelen, diverse restaurantjes en barretjes. Wij zijn er nu en op 5 minuten wandelen een permanent?? foodtruck terrein waar je heerlijk kunt eten en snacken. Enige nadeel, het strand is er niet altijd, afhankelijk van de getijden.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

Via Corendon een reis naar Hua Hin geboekt en gekozen voor Wora Bura. Erg mooi opgezet hotel in een Victoriaanse stijl. Zoals gebruikelijk in Thailand is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Wora Bura heeft een schitterend zwembad en ligt pal aan zee. Ontbijt is ‘s ochtends goed en uitgebreid. Lunch en diner hebben we hier niet gebruikt.
Kamers zijn ruim met fijne bedden en zeer schoon.
Een nadeel van dit complex is wel dat het een eindje van het centrum van Hua Hin afligt. Aan de andere kant een ritje met de tuk-tuk is altijd weer een avontuur.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
WoraBuraMKT, Public Relations Manager van Wora Bura Hua Hin Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2017

Geachte gast,

Bedankt voor je mooie beoordeling en voor het kiezen van ons hotel. Namens Wora Bura Hua Hin Resort & Spa zijn we heel blij dat u van uw verblijf hebt genoten. We kijken er naar uit om je binnenkort weer als gast in ons hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst was onze kamer nog niet klaar maar we werden prima bij de rand van de zee gebracht waar we wat konden drinken. Na een uurtje werden we opgehaald en kregen we een prima kamer. Groot en clean met balkon. Helaas is de vaste bank op het balkon veel te hoog om normaal op te zitten. Zeer vriendelijk personeel, erg goed ontbijt, heerlijk zwembad en veel gratis drinkwater en frisdrank op de kamer.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner

Geachte gast,

Bedankt voor uw beoordeling en voor het kiezen van ons hotel. Namens Wora Bura Hua Hin Resort & Spa zijn we blij dat u van uw verblijf hebt genoten. We kijken er naar uit om je binnenkort weer als gast in ons hotel te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 16 augustus 2017

Mooi hotel met een van de mooiste zwembaden in Hua Hin
Ligt in een prachtige tuin
Schone mooie kamers .groot.
Ontbijt prima.
Poolservice prima
Restaurant slecht en duur ook de drankjes.
Het zou 5 sterren zijn.
Maar de sfeer word verpest door de vele chinesen die schreeuwen en geen manieren hebben
Onbeschoft volk wat niet thuis hoort in dit soort hotels

Verbleef: augustus 2017

Beoordeeld op 29 november 2016 via mobiele applicatie

Het Wura Bura hotel ademt de ambiance van vervlogen tijd. De gebouwen zijn in victoriaanse stijl gebouwd. De interieurs voldoen echter aan alle huidige normen. Zeer ruime kamers, goede badkamer, mooie inrichting met veel comfort.
Het personeel is er geheel op gericht je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
Het hotel heeft een mooi zwembad dat zeer goed onderhouden wordt, net als de tuin.
Bij eb kun je vanaf het terras achter het zwembad het strand op.
De ligging is zodanig dat je per gratis shuttle naar het centrum gebracht moet worden. Wij hebben dat geen enkele keer bezwaarlijk gevonden.
Het ontbijt is westers en oosters en prima verzorgd.
Als je niet persé in het drukke centrum wilt verblijven is dit hotel zeker aan te raden.

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
WoraBuraMKT, Public Relations Manager van Wora Bura Hua Hin Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 december 2016

Geachte gewaardeerde klant,
Hartelijk dank voor je mening en voor het kiezen van ons hotel. Ik ben blij dat je genoten hebt van uw verblijf en ik kijk ernaar uit om met je weer als gast in ons hotel.