“Leuke tempel met apen”
Beoordeling van Wat Khao Takiap

Wat Khao Takiap
29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een keer wat anders dan de meeste tempels door de apen die hier rondlopen. Al is alles rondom de tempel wel wat verwaarloosd.

Datum van activiteit: september 2016

16 maart 2016 beoordeeld

Wij hadden een super taxi chauffeur die ons te voet begeleidde doorheen Wat Khao Takiap, hij hielp zelfs met de kids!
Echt heel spannend was het niet, maar de aapjes zijn natuurlijk wel superleuk om te zien en vooral voor de kids.
Let wel op, want ze kunnen echt agressief zijn en ze stelen alles wat los ligt!!
Mocht je mensen zien met een katapult, weet dat dit niet bedoelt is om de apen pijn te doen maar om ze af te schrikken zo dat ze op een afstand blijven!

Datum van activiteit: februari 2016
26 februari 2016 beoordeeld

Wij zijn er vroeger geweest masr is nu vreselijk verwaarloosd erg jammer maar ga er nooit meer heen.

Datum van activiteit: februari 2016
14 januari 2016 beoordeeld

Leuke trip, via oude vissershaven de berg op.
Boven op mooie tempel en prachtig uitzicht.
Speelse apen, die soms gevoerd worden.

Datum van activiteit: januari 2016
Bekijk meer beoordelingen
15 augustus 2015 beoordeeld

Voor de kinderen leuk om de aapjes wat eten te geven (20THB) en zo alle aapjes rond zich te hebben.
Het uitzicht van daaruit is schitterend. Mooie lokatie. Bezoek zeker ook de Wat zelf.

Datum van activiteit: augustus 2015

Reizigers die Wat Khao Takiap bekeken, bekeken ook

Hua Hin, Provincie Prachuap Khiri Khan

In Wat Khao Takiap geweest? Deel je ervaringen!