23 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst super vriendelijk en tot onze grote verrassing ook in het Nederlands. De kamer was mooi,netjes met een mooie praktische badkamer en een zalig bed. Wel redelijk weinig opbergruimte. Ontbijt was ook geweldig. Avondmaal in Amber ook heel lekker en aangenaam dankzij de goede hulp van Wanjeab. Kortom we hebben genoten van een super relaxvakantie!! Enig minpuntje,rokers aan het zwembad, misschien een apart deel voor hun voorzien?

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Natpicha T, Manager van Hua Hin Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 januari 2018

Beste san v,

Hartelijk dank voor uw vriendelijk woorden over uw aangename verblijf in ons resort. Geweldig dat uw ontvangst zo aangenaam was. Onze Management Trainee vond het superfijn om u te kunnen verwelkomen in haar eigen taal.

Goed om te horen dat u heeft genoten van uw ruimtelijke, nette kamer en uw royale bed. Dank voor de complimenten over ons ontbijt en diner in Amber Kitchen. Ik zal deze complimenten delen met ons Amber Kitchen team en Wanjeab speciaal noemen.

Wij proberen in ons resort rokers en niet-rokers zo veel mogelijk gescheiden te houden. Vervelend dat u ondanks deze regeling toch negatieve ervaringen heeft ervaren met rokers aan het zwembad. Ik ga uw ervaringen delen met ons managementteam, zodat we dit probleem kunnen voorkomen in de toekomst. Dank voor het delen van deze ervaring.

We kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in ons resort voor een tweede super relaxvakantie! ;)

Travel Brilliantly,

Assistant Director of Rooms

17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel. Mooie ruime kamer, supermooie badkamer, goed bed. Erg schoon en heel vriendelijk personeel. Je hebt niet het gevoel, zoals bij veel hotels dat je na het inchecken niet meer bestaat! Mooie zwembaden, en je loopt zo het strand op.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Natpicha T, Assistant Director of Rooms van Hua Hin Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Dear Sieger17,

We appreciate your wonderful experiences shared back to us and to other tripadvisor readers.

We are glad that you like our resort and enjoyed your stay with us.

We look forward to welcoming you back soon.

Assistant Director of Rooms

21 november 2016 beoordeeld

In november 4 dagen in dit prachtige hotel geweest.
Werkelijk alles was tot in perfectie! Ruime, moderne kamers,mooie zwembaden, en een perfect ontbijt.
Een gezellige beachbar,lekkere restaurants,mortom een tophotel!
Dit hotel is in 2015 gerenoveerd en dat kan je duidelijk zien.
Het personeel is zo ongelooflijk behulpzaam en aardig, echt ongekend!
Kunnen ze in Nederland nog wat van leren !

Kamertip: vraag een een pool acces room, met directe toegang tot het zwembad via het terras van je kamer
  • Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Natpicha T, Guest Relations Manager van Hua Hin Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2016

Dear speedy230163,

We appreciate that you took the time to share your experience with us on TripAdvisor!

Wonderful to hear that you enjoyed your stay at our newly Hua Hin Marriott Resort & Spa.

Thank you for being our guest and we hope to have the chance to welcome you back for another memorable stay.

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is na een zeer grondige verbouwing (bijna alles afgebroken en opnieuw opgebouwd) weer open. Prachtig aangelegd en veel te doen voor kinderen. Heerlijk relaxen aan de strandbar met een voortreffelijke cocktail genieten van de zee.

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Natpicha T, Guest Relations Manager van Hua Hin Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2016

Dear KvdK2014,

Thank you for your wonderful review. We are pleased to hear that you love our new Hua Hin Marriott Resort & Spa which we have offer 322 rooms, full facilities of 5 salted water pools, 5 outlets, mini water park at Tree house, Kids Club and more to come...

I hope you will come and visit us again. Thank you for your great feedback.

2 augustus 2016 beoordeeld

Het was voor ons een Feest om hier 10 nachten door te brengen met ideale ligging vlakbij centrum en Top secvice .Bij de ontvangst al vriendelijk gastvrouwen ( Ael)
je wordt met golfcar naat de kamer gebracht waar volop 5 * luxe is en mooie grote zwembaden en volop ligbedden.Het strand is ook perfect en een schitterende Sauna
Het ontbijt is 5 * top nog nooit zo veel keus met eten / drinken bij een ontbijt gezien
Kort gezegd dit moet je eens ervaren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Natpicha T, Guest Relations Manager van Hua Hin Marriott Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2016

Dear Nico L,

Thank you for your kind review.

We are pleased to hear that you had a wonderful stay and enjoyed the breakfast.

I have shared your review with Khun Ael : our Duty Manager and pass your compliment of her wonderful service, she is so pleased to hear back from you.

We all look forward to welcoming you back in the future and hope you could extend your holiday longer than 10 days :)