“Diner met vrienden”

Geclassificeerd als nr. 22 van 807 Restaurants in Hua Hin
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige plek om een avond door te brengen. Zwitserse gastheer Hannes en zijn Thaise vrouw Nut doen er alles aan om het een onvergetelijke avond te laten zijn.
Met veel (Zwitserse) humor worden gerechten geserveerd en wijn geschonken.
Ondertussen ook nog een stukje geschiedenis meegekregen!
Al met al een must om naar toe te gaan!
Ook de lokatie, tuin en inrichting zijn geweldig!

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

al jaren komen we in hua hin
en hebben al veel restaurant geprobeert
maar dit is het leukste en lekkerste restaurant.
de gast heer is geweldig, de sfeer gustig en zeer relaxed
mooien& gezellige tuin..
je moet wel even reserveren, het is niet in het centrum
maar elke tuktuk weet het te vinden

ik ben eigenlijk een beetje dom dat ik deze tip geeft
want er moet wel plek zijn als ik volgende keer in september er ben :)

we kijken er naar uit om er weer te zijn

groet martin en debby

11 januari 2017 beoordeeld

Je moet even weten waar het zit maar zoeken zeer de moeite waard.
Eigenaar (Zwitser) doet zelf de bediening en zijn vrouw staat in de keuken. Beide met grote passie voor lekker eten. Vooral de pasta's zijn geweldig. Wel reserveren

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Het eten was voortreffelijk. Zowel westers als Thais eten is mogelijk.
Heerlijk rustig zitten met een leuke speelhoek met houten spellen voor de kinderen.
Alleen op reservering kun je hier eten en je moet er met de taxi of tuk tuk naar toe.

8 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de vierde keer in 3 jaar tijd hier gegeten en opnieuw genoten van de sfeer, de gastvrijheid en de keuken van Hin Lek Fai. Uit de drukte van Hua hin zelf, een paar km van de kust. Thais en Italiaans of een combi. Met liefde klaargemaakt in een restaurant of beter gezegd een grote sfeervolle woonkamer die vanzelf overloopt in een enigszins rommelige - maar daardoor aan de sfeer bijdragend aan de sfeer- tuin. Voor wie met een klein gezelschap de tl verlichting van veel tenten in Hua hin wil vermijden voor relatief weinig geld prima wil eten een echte aanrader
Tim & Lucia

Reizigers die Hin Lek Fai Restaurant bekeken, bekeken ook

Hua Hin, Provincie Prachuap Khiri Khan

In Hin Lek Fai Restaurant geweest? Deel je ervaringen!