Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Ibis hotel is oké, kamer en badkamer schoon, deuren van de douche mogen iets schoner. Kast op de kamer wat klein. Ontbijt uitgebreid als je van warm houdt, weinig internationaal. Ligging goed, vlakbij het strand, Cicada Market op loopafstand en Night Market met gratis shuttle-service te bereiken.

Datum van verblijf: augustus 2019
Maythawee B, Front Office Manager van ibis Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2019

Dear Valued Guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Hua Hin.

Sincerely,
Front Office Manager

Beoordeeld op 20 juli 2019

Personeel geeft voor Engels te kunnen, maar er is nauwelijks communicatie mogelijk. Achteraf extra moeten betalen omdat onze kamer niet voor ons aantal kinderen mocht, maar dat was bij het inchecken niet besproken. We werden pas uren later gebeld door de receptie en tegen slapenstijd van de kinderen bazig voor het blok gezet extra te betalen of te moeten vertrekken. Er werd een extra bed in rekening gebracht dat ze in eerste instantie niet eens wilden brengen.
Douche niet schoon, er plakten nog overal haren van de huurders voor ons.

Datum van verblijf: juli 2019
Maythawee B, Front Office Manager van ibis Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2019

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Hua Hin. I am sorry that your experience did not meet your expectations and disturb you & your kid after check in; please allow me to express my sincerest apologies.

At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,
Front Office Manager

Beoordeeld op 8 april 2019

Dit hotel is zeer degelijk in zijn prijsklasse. De kamers zijn wel een beetje klein maar je hebt alles wat je nodig hebt. Alleen de kleerkast is veel te klein als men voor een langere tijd blijft. De zwemdok is heel goed en het onbijt is ook goed. Het personeel is heel goed en vriendelijk.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Maythawee B, Front Office Manager van ibis Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2019

Geachte gast,

Bedankt voor het delen van je leuke reacties op onze TripAdvisor!

Het is geweldig om te weten dat je onze kamer, faciliteiten, vriendelijk personeel en locatie goed vond. Bij ibis streven we ernaar onze gasten een warm welkom te bieden en hoogwaardige diensten te bieden voor een geweldige prijs-kwaliteitsverhouding.

Het is geweldig om te weten dat u onze toekomstige terugkerende gast bent! We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen in ibis Hua Hin!

Vriendelijke groeten,
Front office manager

Beoordeeld op 27 mei 2018

Het Ibis is een net hotel ten zuiden van het centrum van de Koninklijke badplaats Hua Hin. Achter het hotel, op loopafstand, ligt het strand van de Golf van Thailand, met, een stukje naar het zuiden, de apenrots met een groot, gouden Boeddhabeeld (en een troep apen)
100 meter vanaf het hotel zit een piepklein restaurantje waar voornamelijk Thais komen eten en afhalen. Het "kookgedeelte" staat half op het trottoir, tafeltjes en stoelen langs de weg en in het pand en de kwaliteit van het eten is super !
Het hotel is netjes, de kamers groot genoeg met een klein balkonnetje en het personeel is super vriendelijk en servicegericht. Prima om een paar dagen te verblijven.

Kamertip: Voorzover ik weet zijn alle kamers hetzelfde, geen voorkeur dus.
Datum van verblijf: mei 2018
Maythawee B, Front Office Manager van ibis Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2018

Geachte gast,

Bedankt voor het delen van je leuke reacties op onze TripAdvisor!

Het is geweldig om te weten dat je onze kamer, faciliteiten, vriendelijk personeel en locatie goed vond. Bij ibis streven we ernaar onze gasten een warm welkom en hoogwaardige services aan te bieden voor een geweldige prijs-kwaliteitsverhouding.

Beste wensen,

Front office manager

Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Voor de lage prijs mag je misschien ook niet alles verwachten. Medewerkers zijn over het algemeen aardig en bereidwillig. Ontbijt prima. Medewerkers in de hal van SSR travel erg goed en behulpzaam.

Twee minpunten zijn de schimmelplekken in de douche en de vieze deuren en wanden in de badkamer. Verder werd er weinig actie ondernomen nadat ik op de tweede avond tot twee keer toe per telefoon de receptie gevraagd heb de kamer naast ons te vragen zachter te zijn en de tv minder hard te zetten. De volgende ochtend hetzelfde nog eens persoonlijk bij de receptie gevraagd. Helaas werd ook aan dit verzoek, in mijn optiek, geen gehoor gegeven. De derde avond wederom een hoop herrie.

Datum van verblijf: juli 2017
Maythawee B, Manager van ibis Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2017

Cher estimé invité,

Merci de partager vos bons commentaires sur notre TripAdvisor!
C'est formidable de savoir que vous avez aimé notre chambre, nos installations, notre personnel sympathique et notre emplacement. Chez ibis, nous nous efforçons de fournir à nos clients un accueil chaleureux et des services de qualité à un excellent rapport qualité prix pour une expérience merveilleuse.
C'est formidable de savoir que vous serez notre futur invité de retour! Nous sommes impatients de vous accueillir à l'ibis Hua Hin bientôt!

Meilleures salutations,
chef de réception