“Heerlijke pizza gegeten!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
28 februari 2017 beoordeeld

Gewoon een heerlijke pizza gegeten en als toetje een echte Italiaanse tiramisu. Soms ben je daar aan toe in Thailand :-)

29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, in eerste instantie leken de prijzen hoog maar als je zit wat je allemaal vooraf krijgt en de kwaliteit van het eten is het het meer dan waard

30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we lang hebben gekeken in de uitgebreide kaart een goede keuze gemaakt. Het smaakte allemaal voortreffelijk. Toen we af hadden gerekend kregen we nog een drankje naar keuze aangeboden van de erg vriendelijke eigenaar. Dit restaurant is zeker aan te bevelen.

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, zowel de pasta's als de pizza's zijn goed, bediening is heel vriendelijk en zeer redelijke prijzen.

9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk jaar eten we hier wel een of twee keer wanneer we in hua hin zijn. Kwaliteit is erg goed. Prijzen zijn redelijk bediening meestal goed en bij de rekening een heerlijke limonchello.
Reserveren direct bij restaurant is aan te bevelen wanneer je buiten wilt zitten.

Reizigers die Lo Stivale bekeken, bekeken ook

Hua Hin, Provincie Prachuap Khiri Khan

In Lo Stivale geweest? Deel je ervaringen!