Hilton Hua Hin Resort & Spa(Hua Hin)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Hyatt Regency Hua Hin(Hua Hin)
Hyatt.com
  • Zwembad
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 176 per nacht.

Amari Hua Hin(Hua Hin)(Heel veel waar voor je geld!)
Trip.com
  • Gratis parkeren
Anantara Hua Hin Resort(Hua Hin)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Long Beach Inn(Hua Hin)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Anantasila Villa by the Sea, Hua Hin(Hua Hin)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis parkeren
Prinz Garden Villa(Hua Hin)(Heel veel waar voor je geld!)
26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier 10 dagen en wat hadden we spijt dat we moesten vertrekken .
In mijn ogen 1 van de betere resorts in Thailand .
Geweldig mooi resort met verzorgde tuinen en 2 mooie zwembaden .
Kamers zijn allemaal groot en zeer mooi ingericht .
Elke morgen genieten van een super deluxe ontbijt met zicht op de oceaan aan een prachtig zwembad , wat kan je nog meer wensen .
Zeer vriendelijk personeel en elke avond transport voorzien om het centrum van Hua Hin te bezoeken .
Zeer geslaagde vakantie en met alle waarschijnlijkheid een wederzien volgend jaar .

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
28 november 2016 beoordeeld

Spijtig om te horen dat het personeel behouden bleef.
Wij zullen nooit vergeten dat we op de avond van arriveren bestolen werden op de kamer. Het personeel speelt onder één hoedje om de dief te verwittigen wanneer de kamer verlaten wordt. Natuurlijk kunnen ze niet stelen als je alles netjes opbergt in de safe, maar het kwam er niet van omdat het busje naar de stad net vertrok.
Wij voelden ons na de diefstal en aangifte bij de politie niet meer op ons gemak.
Wij kregen geen manager te pakken om ons verhaal te kunnen doen.
Die was zogezegd in zijn ander resort.

Kamertip: Boek gewoonweg een hotel met een naam van een keten, dan krijg je wel de nodige standards.
  • Verbleef: december 2015, reisde met familie
11 januari 2016 beoordeeld

Een heerlijke vakantie plek als U van rust houd en van top bediening.
Wij hebben hier 4 nachten geslapen en ook diverse maaltijden gebruikt.

Alles top, met lief personeel en een goede prijs / kwaliteit verhouding.

Enige min puntje is het vliegveld wat niet ver van de het resort vandaan ligt. Hier komen geen charter vluchten, maar wel kleine sportvliegtuigen en helikopters.

Maar verder is hier zo'n rust met ook nauwelijks passanten op het strand.

Hier komen wij zeker terug !!

• Verbleef: januari 2016, reisde met familie
Rudy A, Business Development Manager van Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016

Dear Johannes V,

We would like to thank you so much for taking the time to review us! Your comments were so nice to read over and I will share them with our staff, they will be very happy to read them. Regard to the airport, unfortunately the airport is not a commercial airport yet, but more of a airbase for flight training, hopefully soon there will be commercial flights to Hua Hin to improve the convenience of travel to Asara for our guests!

We hope you will be able to return soon and we wish you a very happy new year!

13 december 2015 beoordeeld

We zouden eerst naar Bali vliegen maar door een aswolk moesten we binnen de 24uur omboeken. Het werd dus Thailand en Asara Villa. We hadden een poolvilla geboekt, was helemaal top.. zelf niet veel gebruik gemaakt van de poolvilla ivm met de vele muggen. Het grote zwembad bij her resort was top. Zicht op zee. Het ontbijt was helemaal top, veel keuze, lokaal, internationaal noem het maar op en ze hebben het. Service was meer dan 100%. ongelooflijk was een service! Massage ook heel goed..alleen is het jammer dat je wat hoogbouw ziet vanaf verschillende punten binnen Asara, maar dat mag de pret niet drukken, over een paar jaar is de begroeien van de tropische planten zo hoog dat je het niet eens meer ziet! het strand en de zee is wat minder om in te zwemmen en of te liggen, de zee is een beetje groen van kleur en niet helder, maar wel warm! het ultieme is om op je strandbedje te liggen aan de zee! wat een rust en uitzicht! onder het genot van een cappuccino of een mangosmoothie die ze graag aan je serveren!

Kamertip: alle villa's zijn top! wil je echt aan zee zitten kun je Asara villa boeken of de presidentiële suite. wij zaten in 125 met zwembad
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Rudiger16, Business Development Manager van Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2015

Dear Explosiveworld,

Thank you so much for you positively honest and energetic review. We are definitely going to keep this review and share with the staff. On behalf of the Asara staff and management team, I would like to thank you for staying with us. We hope you will return again very soon so we can warmly welcome you back and enjoy your company!

17 maart 2015 beoordeeld

Heerlijke plaats op slechts 10 auto minuten van het centrum. Zeer gastvrije bediening en staff en luxe villa's voor je verblijf. Drankprijzen zijn wat aan de hoge kant. (indien wat lager, zou er zeker meer besteld worden) Eten is echter uitstekend en redelijk geprijsd.
Ontbijt is uitgebreid en van zeer goede kwaliteit. Het hotel heeft een zeer goede prijs-kwaliteit

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
ASVS, Business Development Manager van Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2015

Dear RobSalsa,

Thank you for the positive feedback! We hope that you will return soon so we can provide you with excellent service!