“Totaal genieten”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Asara Villa & Suite
Beoordeeld als nr. 17 van 144 hotels in Hua Hin
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig resort met mooie tuin en heerlijke keuken. Personeel was top. Je werd op je wenken bediend. Geen last van de renovatiewerken gehad. Had graag wel meer shuttles naar stadje gezien. Deze waren te schaars .

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven hier 10 dagen en wat hadden we spijt dat we moesten vertrekken .
In mijn ogen 1 van de betere resorts in Thailand .
Geweldig mooi resort met verzorgde tuinen en 2 mooie zwembaden .
Kamers zijn allemaal groot en zeer mooi ingericht .
Elke morgen genieten van een super deluxe ontbijt met zicht op de oceaan aan een prachtig zwembad , wat kan je nog meer wensen .
Zeer vriendelijk personeel en elke avond transport voorzien om het centrum van Hua Hin te bezoeken .
Zeer geslaagde vakantie en met alle waarschijnlijkheid een wederzien volgend jaar .

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
28 november 2016 beoordeeld

Spijtig om te horen dat het personeel behouden bleef.
Wij zullen nooit vergeten dat we op de avond van arriveren bestolen werden op de kamer. Het personeel speelt onder één hoedje om de dief te verwittigen wanneer de kamer verlaten wordt. Natuurlijk kunnen ze niet stelen als je alles netjes opbergt in de safe, maar het kwam er niet van omdat het busje naar de stad net vertrok.
Wij voelden ons na de diefstal en aangifte bij de politie niet meer op ons gemak.
Wij kregen geen manager te pakken om ons verhaal te kunnen doen.
Die was zogezegd in zijn ander resort.

Kamertip: Boek gewoonweg een hotel met een naam van een keten, dan krijg je wel de nodige standards.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: December, 2015, reisde met familie
11 januari 2016 beoordeeld

Een heerlijke vakantie plek als U van rust houd en van top bediening.
Wij hebben hier 4 nachten geslapen en ook diverse maaltijden gebruikt.

Alles top, met lief personeel en een goede prijs / kwaliteit verhouding.

Enige min puntje is het vliegveld wat niet ver van de het resort vandaan ligt. Hier komen geen charter vluchten, maar wel kleine sportvliegtuigen en helikopters.

Maar verder is hier zo'n rust met ook nauwelijks passanten op het strand.

Hier komen wij zeker terug !!

• Verbleef: Januari, 2016, reisde met familie
Rudy A, Business Development Manager van Asara Villa & Suite, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016

Dear Johannes V,

We would like to thank you so much for taking the time to review us! Your comments were so nice to read over and I will share them with our staff, they will be very happy to read them. Regard to the airport, unfortunately the airport is not a commercial airport yet, but more of a airbase for flight training, hopefully soon there will be commercial flights to Hua Hin to improve the convenience of travel to Asara for our guests!

We hope you will be able to return soon and we wish you a very happy new year!

13 december 2015 beoordeeld

We zouden eerst naar Bali vliegen maar door een aswolk moesten we binnen de 24uur omboeken. Het werd dus Thailand en Asara Villa. We hadden een poolvilla geboekt, was helemaal top.. zelf niet veel gebruik gemaakt van de poolvilla ivm met de vele muggen. Het grote zwembad bij her resort was top. Zicht op zee. Het ontbijt was helemaal top, veel keuze, lokaal, internationaal noem het maar op en ze hebben het. Service was meer dan 100%. ongelooflijk was een service! Massage ook heel goed..alleen is het jammer dat je wat hoogbouw ziet vanaf verschillende punten binnen Asara, maar dat mag de pret niet drukken, over een paar jaar is de begroeien van de tropische planten zo hoog dat je het niet eens meer ziet! het strand en de zee is wat minder om in te zwemmen en of te liggen, de zee is een beetje groen van kleur en niet helder, maar wel warm! het ultieme is om op je strandbedje te liggen aan de zee! wat een rust en uitzicht! onder het genot van een cappuccino of een mangosmoothie die ze graag aan je serveren!

Kamertip: alle villa's zijn top! wil je echt aan zee zitten kun je Asara villa boeken of de presidentiële ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
Rudiger16, Business Development Manager van Asara Villa & Suite, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2015

Dear Explosiveworld,

Thank you so much for you positively honest and energetic review. We are definitely going to keep this review and share with the staff. On behalf of the Asara staff and management team, I would like to thank you for staying with us. We hope you will return again very soon so we can warmly welcome you back and enjoy your company!

17 maart 2015 beoordeeld

Heerlijke plaats op slechts 10 auto minuten van het centrum. Zeer gastvrije bediening en staff en luxe villa's voor je verblijf. Drankprijzen zijn wat aan de hoge kant. (indien wat lager, zou er zeker meer besteld worden) Eten is echter uitstekend en redelijk geprijsd.
Ontbijt is uitgebreid en van zeer goede kwaliteit. Het hotel heeft een zeer goede prijs-kwaliteit

• Verbleef: Maart, 2015, reisde met een partner
ASVS, Business Development Manager van Asara Villa & Suite, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2015

Dear RobSalsa,

Thank you for the positive feedback! We hope that you will return soon so we can provide you with excellent service!

1 april 2014 beoordeeld

Dit hotel is een toppertje.
Enig nadeel dat ik kan bedenken is dat het tien minuten duurt voor je met een taxi bij het centrum en de reuring bent, maar soit, een taxi kost 5 euro.
Ook zijn de bedden erg hard, voor mij een ramp, maar goed, een ander vindt dat misschien juist een pré.
Het hotel is schoon, vriendelijk, rustig en heeft alles wat je zoekt voor een rustige en vooral romantische vakantie. Het personeel probeert het je naar de zin te maken en je kunt op een privéstrandje liggen of bij het zwembad, een moeilijke keuze want allebei heerlijk en paradijselijk, zeker met een versgeperst glaasje fruitsap. De kwaliteit van het eten en drinken is ietwat prijzig maar echt ruim meer dan prima, het ontbijt is ook top, heel veel en goede keuze.
De kamers vertonen wat slijtage, maar dat uit zich weer in de redelijke prijzen voor dit sterrenresort. Tel daarbij de goede kwaliteit van de andere dingen, de perfecte schoonmaak (twee keer per dag), zachte handdoeken en kleine extraatjes zoals een leenstrandtas, een gratis kopje thee met cake om 16u bij het restaurant en snoepjes op je kamer, en dan zul je zeker tevreden terugkijken op een fijne vakantie waar je voor dit geld in een meer dan mooie omgeving zit.

• Verbleef: Januari, 2014, reisde alleen
ASVS, General Manager van Asara Villa & Suite, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2014

Dear Margot S,

Thank you for a very positive and honest review of Asara. We are always striving to further develop our quality of service and hospitality and as much as we love to read positive reviews, we also welcome constructive criticism just as much to find room for improvement. We are very happy that you enjoyed your stay, the privacy, ambiance and the staff service. Thank you for taking note of some of the wear in the room, Asara will soon be entering a process of renovation so hopefully we will have the opportunity again to welcome you back so see our new developments and improvements.

Your comments will be gladly shared amongst our Asara team and community and we hope to see you very soon the next time you visit Hua Hin.

Warmest regards,

Preecha Yarangwong
General Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Hua Hin bekeken
Devasom Hua Hin Resort
nr. 1 van 144 in Hua Hin
743 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Asara Villa & Suite geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Asara Villa & Suite

Adres: 53 Hua Hin Soi 5, Hua Hin 77110, Thailand
Locatie: Thailand > Provincie Prachuap Khiri Khan > Hua Hin
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 8 beste resorthotel in Hua Hin
Nr. 14 spahotel in Hua Hin
Nr. 14 hotel aan het strand in Hua Hin
Nr. 17 romantisch hotel in Hua Hin
Nr. 17 luxe hotel in Hua Hin
Nr. 18 familiehotel in Hua Hin
Prijsklasse: € 127 - € 231 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Asara Villa & Suite 5*
Aantal kamers: 96
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Agoda, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Asara Villa & Suite met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Asara Villa And Suite
Asara Villa Hotel Hua Hin
Asara Hotel Hua Hin
Asara Hotel Suite

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?