Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (526)
Beoordelingen filteren
526 resultaten
Waardering van reizigers
270
167
54
16
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
270
167
54
16
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 526 beoordelingen
28 november 2016 beoordeeld

Spijtig om te horen dat het personeel behouden bleef.
Wij zullen nooit vergeten dat we op de avond van arriveren bestolen werden op de kamer. Het personeel speelt onder één hoedje om de dief te verwittigen wanneer de kamer verlaten wordt. Natuurlijk kunnen ze niet stelen als je alles netjes opbergt in de safe, maar het kwam er niet van omdat het busje naar de stad net vertrok.
Wij voelden ons na de diefstal en aangifte bij de politie niet meer op ons gemak.
Wij kregen geen manager te pakken om ons verhaal te kunnen doen.
Die was zogezegd in zijn ander resort.

Kamertip: Boek gewoonweg een hotel met een naam van een keten, dan krijg je wel de nodige standards.
  • Verbleef: december 2015, reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Patrick G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 januari 2016 beoordeeld

Een heerlijke vakantie plek als U van rust houd en van top bediening.
Wij hebben hier 4 nachten geslapen en ook diverse maaltijden gebruikt.

Alles top, met lief personeel en een goede prijs / kwaliteit verhouding.

Enige min puntje is het vliegveld wat niet ver van de het resort vandaan ligt. Hier komen geen charter vluchten, maar wel kleine sportvliegtuigen en helikopters.

Maar verder is hier zo'n rust met ook nauwelijks passanten op het strand.

Hier komen wij zeker terug !!

  • Verbleef: januari 2016, reisde met familie
    • Locatie
    • Service
Bedank Johannes v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Rudy A, Business Development Manager van Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2016
Google-vertaling

Dear Johannes V,

We would like to thank you so much for taking the time to review us! Your comments were so nice to read over and I will share them with our staff, they will be very happy to read them. Regard to the airport, unfortunately the airport is not a commercial airport yet, but more of a airbase for flight training, hopefully soon there will be commercial flights to Hua Hin to improve the convenience of travel to Asara for our guests!

We hope you will be able to return soon and we wish you a very happy new year!

Sincerely,

Varudh Assakul
Business Development Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
13 december 2015 beoordeeld

We zouden eerst naar Bali vliegen maar door een aswolk moesten we binnen de 24uur omboeken. Het werd dus Thailand en Asara Villa. We hadden een poolvilla geboekt, was helemaal top.. zelf niet veel gebruik gemaakt van de poolvilla ivm met de vele muggen. Het grote zwembad bij her resort was top. Zicht op zee. Het ontbijt was helemaal top, veel keuze, lokaal, internationaal noem het maar op en ze hebben het. Service was meer dan 100%. ongelooflijk was een service! Massage ook heel goed..alleen is het jammer dat je wat hoogbouw ziet vanaf verschillende punten binnen Asara, maar dat mag de pret niet drukken, over een paar jaar is de begroeien van de tropische planten zo hoog dat je het niet eens meer ziet! het strand en de zee is wat minder om in te zwemmen en of te liggen, de zee is een beetje groen van kleur en niet helder, maar wel warm! het ultieme is om op je strandbedje te liggen aan de zee! wat een rust en uitzicht! onder het genot van een cappuccino of een mangosmoothie die ze graag aan je serveren!

Kamertip: alle villa's zijn top! wil je echt aan zee zitten kun je Asara villa boeken of de presidentiële suite. wij zaten in 125 met zwembad
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Explosiveworld
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Rudiger16, Business Development Manager van Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2015
Google-vertaling

Dear Explosiveworld,

Thank you so much for you positively honest and energetic review. We are definitely going to keep this review and share with the staff. On behalf of the Asara staff and management team, I would like to thank you for staying with us. We hope you will return again very soon so we can warmly welcome you back and enjoy your company!

Sincerely,

Varudh Assakul
Business Development Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 maart 2015 beoordeeld

Heerlijke plaats op slechts 10 auto minuten van het centrum. Zeer gastvrije bediening en staff en luxe villa's voor je verblijf. Drankprijzen zijn wat aan de hoge kant. (indien wat lager, zou er zeker meer besteld worden) Eten is echter uitstekend en redelijk geprijsd.
Ontbijt is uitgebreid en van zeer goede kwaliteit. Het hotel heeft een zeer goede prijs-kwaliteit

  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank RobSalsa
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ASVS, Business Development Manager van Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2015
Google-vertaling

Dear RobSalsa,

Thank you for the positive feedback! We hope that you will return soon so we can provide you with excellent service!

Sincerely,

Varudh Assakul

Business Development Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 april 2014 beoordeeld

Dit hotel is een toppertje.
Enig nadeel dat ik kan bedenken is dat het tien minuten duurt voor je met een taxi bij het centrum en de reuring bent, maar soit, een taxi kost 5 euro.
Ook zijn de bedden erg hard, voor mij een ramp, maar goed, een ander vindt dat misschien juist een pré.
Het hotel is schoon, vriendelijk, rustig en heeft alles wat je zoekt voor een rustige en vooral romantische vakantie. Het personeel probeert het je naar de zin te maken en je kunt op een privéstrandje liggen of bij het zwembad, een moeilijke keuze want allebei heerlijk en paradijselijk, zeker met een versgeperst glaasje fruitsap. De kwaliteit van het eten en drinken is ietwat prijzig maar echt ruim meer dan prima, het ontbijt is ook top, heel veel en goede keuze.
De kamers vertonen wat slijtage, maar dat uit zich weer in de redelijke prijzen voor dit sterrenresort. Tel daarbij de goede kwaliteit van de andere dingen, de perfecte schoonmaak (twee keer per dag), zachte handdoeken en kleine extraatjes zoals een leenstrandtas, een gratis kopje thee met cake om 16u bij het restaurant en snoepjes op je kamer, en dan zul je zeker tevreden terugkijken op een fijne vakantie waar je voor dit geld in een meer dan mooie omgeving zit.

  • Verbleef: januari 2014, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Margot S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ASVS, General Manager van Mövenpick Asara Resort & Spa Hua Hin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2014
Google-vertaling

Dear Margot S,

Thank you for a very positive and honest review of Asara. We are always striving to further develop our quality of service and hospitality and as much as we love to read positive reviews, we also welcome constructive criticism just as much to find room for improvement. We are very happy that you enjoyed your stay, the privacy, ambiance and the staff service. Thank you for taking note of some of the wear in the room, Asara will soon be entering a process of renovation so hopefully we will have the opportunity again to welcome you back so see our new developments and improvements.

Your comments will be gladly shared amongst our Asara team and community and we hope to see you very soon the next time you visit Hua Hin.

Warmest regards,

Preecha Yarangwong
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken