Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.670)
Beoordelingen filteren
1.670 resultaten
Waardering van reizigers
599
706
255
77
33
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
599
706
255
77
33
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.670 beoordelingen
Beoordeeld op 9 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooi en schoon hotel met nette kamers. In de ochtenden genoten van een uitgebreid ontbijt. Er zijn genoeg dingen voor kinderen waaronder een lekker zwembad en privé strand.
Personeel is ook heel vriendelijk.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Bedank Wirois
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AlexanderEaton, General Manager van Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2018
Google-vertaling

Dear Wirois,

Greetings from Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort & Spa. Thank you for choosing to stay with us and for your 5 Star Review on TripAdvisor!

I was so pleased to read that you enjoyed the room, full international breakfast buffet, wide variety of activities around the Resort, and the friendly staff!

Thank you again for choosing to stay with us. I hope we will have the opportunity to welcome you back again in the near future.

Regards,

Alexander Eaton
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 november 2017

Hotel is sterk verouderd, wij kregen in eerste instantie een kamer die wij niet geaccepteerd hebben. Ramen sloten niet, kamer zeer oud bollig. Personeel erg vriendelijk. Kregen een andere kamer die was gerenoveerd. Daar kan je over discussiëren maar in elk geval de ramen sloten. Ons bed, het matras was zeer hard. We kregen meteen een topper erop. Na 1 nacht hebben wij wederom verteld dat nog steeds erg hard was. Personeel kwam meteen in actie en ze hebben er nog twee toppers op gelegd. De kamer was zeer schoon. Zwembad Okay, personeel prima. Ontbijt matig, alle warme gerechten koud, restaurant is zeer groot. Hotel ingericht op kinderen, goed! Personeel doet erg zijn best.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Bedank 371carlad
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AlexanderEaton, General Manager van Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2017
Google-vertaling

Dear Carla D,

Greetings from Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort & Spa!

I hope this message finds you well and that you have returned home safely after your recent stay with us. First and foremost, I would like to express my sincerest apologies that we failed to meet all your expectations throughout your stay with us. However, I am glad that our team members could make your stay enjoyable. Regarding breakfast experience, please rest assured that I am taking your comment into account for further improvement. Once again, thank you for taking the time to share your experience. We look forward to welcoming you back in the future.

Regards,
Alexander Eaton

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 maart 2017

Heel uitgebreid en goed verzorgd ontbijt buffet. De kamer was ruim, schoon en prima douche. We hadden een balkon met uitzicht op de zee. Het personeel is vriendelijk. Er zijn 2 restaurants bij het hotel en er was live muziek.

Kamertip: Balkon met uitzicht op de zee
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank 712.408
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AlexanderEaton, General Manager van Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2017
Google-vertaling

Dear 712408,

Thank you for choosing to stay with us at Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort & Spa as your holiday destination and for your 5 Star Review!

I was so pleased to read the you had such an enjoyable time. Thank you for your kind comments about breakfast. We have recently made a lot of changes at breakfast, especially offerings and layout in order to provide a much more enjoyable and relaxing environment for our guests. I was also pleased you enjoyed your dining experienced in our restaurants along with the live music.

Also, thank you for your lovely comments about the staff. I am always very proud when I receive comments like this and I am certainly looking forward to sharing your feedback with them.

We look forward to welcoming you back in the not too distant future.

Regards,

Alexander Eaton
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 november 2016

Prima hotel aan de Golf van Thailand. Kamers met zeezicht. Zwembad perfect verzorgd.
Medewerker "Jing" die zowel in het ontbijtrestaurant als in de zwembadbar werkte was zeer vriendelijk en erg attent!

  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank harrym875
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AlexanderEaton, Manager van Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2016
Google-vertaling

Dear Harry M,

It is nice to know that you had a relaxing stay in our hotel. Thank you for sharing it on tripadvisior. I have mentioned your appreciation with the service provided by Jing and Hut during your stay and both of them were very glad to learn about it.

Thank you and we look forward to welcoming you back to our resort.

Warm regards,

Raul Aquino
Resident Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 april 2016

Tijdens een drukke kerstperiode hier een week gelogeerd. Doordat er veel gezinnen (vaak hele families) aanwezig waren, grote drukte bij het ontbijt en bij het zwembad.
Heel vervelend dat mensen om 7 uur 's ochtends al handdoeken op bedjes gingen leggen om vervolgens pas om 11 uur te verschijnen.
Er is een gym aanwezig, maar de vloer mocht wel eens een schoonmaakbeurt gebruiken (stoffig en zand). Hierdoor niet fijn om grondoefeningen te doen.

Het hotel organiseerde veel activiteiten, maar vroeg hiervoor aanzienlijke bedragen. Hierdoor was er weinig animo. Zonde van alle moeite en de inzet van personeel, want het bleef nogal leeg.

  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank 804fams
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Patrick J, General Manager van Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2016
Google-vertaling

Dear Fam. S,

Thank you for sharing your comment during your stay with us on tripadvisor. I have noted your concerns and have met my team to take actions on the issues you have mentioned.
We are hoping to welcome you back to our hotel on your next vacation to Thailand.

Best regards,

Patrick Janssen
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken