Beoordeeld op 10 februari 2019 via mobiele applicatie

De locatie van deze accommodatie is top en vooral het zitgedeelte pal aan het strand is zeker de moeite waard. Wij hadden de oudste kamers die wat minder waren maar zeker de junior suites zijn super! Helaas is het personeel mega onvriendelijk. Je voelt je bijna onwelkom. Zeker de persoon met staartje en oorbellen (man) aan de balie.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 14 november 2018 via mobiele applicatie

De kamer is ruim en schoon. De badkamer is ook zeer ruim en de stortdouche is heerlij na een dag duiken en/of strand.
In de omgeving zijn genoeg leuke eetgelegenheden.
De strandbedden van Mayabeachclub dat naast AC2 ligt zijn de enige in de omgeving en zeker een aanrader om te gebruiken tijdens een stranddag. Parasols zijn aanwezig maar moeten zelf even uit het steegje gepakt worden.
Ontbijt bij de accommodatie was goed. Als je boek inclusief ontbijt heb je een selecte keuze. Dit is voor een paar dagen voldoende.
Al met al een zeer goed verblijft gehad.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 25 oktober 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we vriendelijk geholpen en de rugzakken werden met een golfkarretje naar de bungalow gebracht. Onze jongste zoon mocht meerijden en had meteen te horen gekregen dat hij, met zijn broer, de eerste bungalow moest kiezen. Deze was nl net helemaal opnieuw gestyled in een zee thema. Was werkelijk prachtig geworden. Maar ook met onze bungalow, er meteen naast gelegen, was niets mis. Lekker ruim en een uitstekend bed.
Het is een mooi gelegen complex met een uitstekend eigen restaurant meteen aan de zee. Hier kun je heerlijk ontbijten, maar nog beter borrelen tijdens de ondergaande zon, om vervolgens lekker te blijven zitten voor het avondeten. Kortom een echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 21 september 2016 via mobiele applicatie

Verbleven in september tijdens mijn duikcursus. Wij hadden een Deluxe kamer geboekt met zijdelingse zeezicht. Dat betekent dat als je op het balkon staat, je je hoofd 90 graden naar links moet draaien om iets van de zee op te vangen. Wij vonden dat totaal niet storend (immers waren wij drie van de vier dagen bezig met de duikcursus) maar mensen die echt zeezicht willen hebben zullen dit wellicht als storend ervaren.

De kamer zelf is mooi, modern en erg netjes. De badkamer was erg schoon en is uitgerust met een stortdouche, heerlijk! Zowel warm als koud water dus niets te klagen. Het bed was wel wat hard voor onze smaak en kon wel wat zachter, desallniettemin heb ik er heerlijk op getukt.
Wij konden kiezen voor begane grond of boven verdieping en hebben gekozen voor de boven verdieping, mede omdat het balkon dan toch wel meer privé was dan de begane grond. Daar kan iedereen die langsloopt naar binnen kijken (uiteraard niet al de gordijnen dicht zitten) of zelf de veranda oplopen.

De ligging van AC2 is prima, midden op Sairee Beach. Mijn duik school (Impian Divers, Nederlandstalig en zeker aan te raden!!) in Mae Haad lag op zo een 10 minuten lopen, prima te doen via een gezellig voet/scooter pad. 5 minuten de andere kant op lag de rest van Sairee Beach, waar leuke restaurantjes en barretjes zitten.

Dan de service. Deze is wat mij betreft gewoon slecht. Niet om het feit dat men slecht Engels spreekt want dat is wel op meer plekken in Thailand zo (je bent immers in Thailand) maar meer de manier waarop men je (niet/slecht) wil helpen. Wij hebben tijdens het ontbijt in het restaurant twee keer meegemaakt dat een deel van de bestelling gewoon niet kwam, terwijl het wel duidelijk was doorgegeven en was opgeschreven door de ober. Bij de tweede keer vroegen we erom en alsnog werden de shakes niet gebracht. Waarom is nog steeds een raadsel.
Ook werden onze borden niet af geruimd bij het diner, totdat wel zelf om de rekening vroegen. Meestal staat het personeel een beetje met zijn allen bij de kleine hoek bar te praatten / grappen en hebben ze niet door dat je wat wilt bestellen of de rekening wilt vragen.

Dus mijn advies: ga vooral niet om de service (mijdt het restaurant) maar om de ligging en de kamers. Daarom een drie sterren review.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 19 april 2016 via mobiele applicatie

We hadden een app. geboekt. De locatie is erg goed, tegen het strand en op de drukke boulevard. Maar niet het superdrukke backpack straatje, wat toch wel prettig is. Via de receptie kun je een boot regelen naar Nang Yuan en ook de tickets met de ferry naar Koh samui hebben we daar geregeld, met gratis pickup. Dit app. is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: april 2016