“Goed eten en vriendelijke bediening”
Beoordeling van Mali Restaurant

Mali Restaurant
Geclassificeerd als nr. 128 van 322 Restaurants in Khao Lak
Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 3x geweest en hebben verschillende gerechten geprobeerd. Elke keer waren zowel het eten als de bediening uitstekend. Zeker aan te raden.

Jackb b, Owner van Mali Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

We appreciate your kind words about the great foods and brilliant service by staff! I will relay your kind words with staffs.Thank you very much for dining in Mali Restaurant and I hope to see you back in the future.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mali heeft naar onze mening de beste loempia’s in de straat. Ook de saté en de gebakken rijst in ananas is beter dan elders in de buurt. Alle restaurants voeren in dit gedeelte van khao lak min of meer dezelfde kaart, dus de kok maakt het verschil.
Bediening is zeer vriendelijk en zijn niet opdringend als je de keuze maakt om elders te eten, blijven je vriendelijk gedag zeggen.

We appreciate your kind words about the Spring Rolls ,Satays and Fried rice in Pineapple.brilliant staff! Thank you very much for dining with us.Will be very happy to welcome again.

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden twee Indiase cury's en dat was super lekker. Vers naanbrood erbij
Er is een ruime keuze uit thais en Indiase gerechten. Vooraf kregen we zomaar springrolls en deze waren ook erg lekker.
Personeel super vriendelijk.

13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten en zeer goed personeel! Zeker een aanrader als je in Khao lak bent.
Ook waren wij persoonlijk dol op de bananenmilkshakes.
Niks slechts over te zeggen!

20 oktober 2016 beoordeeld

Tot enkele jaren geleden stond hier een kok uit Nepal in de keuken. Die maakte heerlijk Indiase gerechten. Helaas is hij terug naar zijn vaderland. Nu dus Thais.
Vriendelijke bediening en als vaste klant altijd een enthousiaste ontvangst.

Reizigers die Mali Restaurant bekeken, bekeken ook

Khao Lak, Provincie Phang Nga

In Mali Restaurant geweest? Deel je ervaringen!