“Gezellig restaurantje. ”
Beoordeling van Siam Turmeric

Siam Turmeric
Geclassificeerd als nr. 5 van 348 Restaurants in Khao Lak
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Heerlijk eten!! Aanrader is de BBQ grill. De eigenaar komt persoonlijk een praatje maken en vragen of het naar wens is. Elke avond live muziek.

Datum van bezoek: oktober 2018

16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het moment zitten wij in Khao Lak en hebben al een aantal keren gegeten hier.
Wat een keus en de portie’s... hmmm je gaat met een volle buik weer weg!
Gezellige sfeer hangt er met live muziek en de bediening doet hun uiterste best om je een gezellige avond te geven.
En de eigenaar maakt ook een praatje met iedereen.
Gewoon TOP!!!

Datum van bezoek: oktober 2018
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie in Thailand, Khao Lak; hier meerdere malen gegeten. Je krijgt bijna 5 menukaarten met keuzes, waaronder BBQ, Thais, Internationaal en Indisch eten. Ontzettend veel keus! De BBQ gerechten worden door de eigenaar zelf klaar gemaakt aan straat. Wij hebben elke keer weer heerlijk gegeten en de gezelligheid is hoog aanwezig. De eigenaar doet er alles aan om een relaxte, humoristische en heerlijke avond van te maken voor je. We werden elke keer met de taxi service van de eigenaar opgehaald bij ons hotel en gebracht naar het restaurant. Onwijs gezellige avonden gehad met érg lekker eten.
Keuze zat om uit te kiezen, voor ieder wat wils. Mocht je in Khao Lak of omgeving zitten, ga hier zeker eens een hapje eten. Je komt gegarandeerd nog eens terug!

27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Allerlei eten te kiezen, maar het beste toch in Thais en bbq. Heerlijk mals vlees van het spit wat al langere tijd aan het garen is. Eigenaar zo gek als een deur in positieve zin. Heeft goed door wie er zitten en maakt altijd een praatje. Heel leuk. Alleen (vrouwen)toilet is wel nodig toe aan een upgrade.

24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Khao Lak meerdere keren hier gegeten. Erg lekker, gevarieerd en vriendelijk personeel. Aanrader!

Reizigers die Siam Turmeric bekeken, bekeken ook

Khao Lak, Provincie Phang Nga

In Siam Turmeric geweest? Deel je ervaringen!