“No.1 Happening Place!!”
Beoordeling van Siam Turmeric

Siam Turmeric
Geclassificeerd als nr. 1 van 320 Restaurants in Khao Lak
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, goede kwaliteit, gerechten worden vers bereid. Grote porties en heel vriendelijk personeel. Entertainment is ook leuk en brengt een gezellige sfeer. Tijdens de vakantie bijna elke avond gegeten. Aanrader voor iedereen die zijn of haar vakantie in Khoa Lak doorbrengt.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Indiaas, Thais, Europees eten en gerechten van een live BBQ. Niets is te gek.
Wij hebben hier de gehele vakantie gegeten en allerlei verschillende gerechten geprobeerd. In dit restaurant kun je goed kennis maken met het Thaise en Indiase eten.
De eigenaar maakt het feestje af. Gastvrijheid ten top!
De 5 sterren meer dan waard.

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit grandioze restaurant ontbreekt het je aan niets. De eigenaar, de bediening en het entertainment bezorgen je een geweldige avond met de lekkerste menu's om je vingers bij af te likken. 5 sterren is eigenlijk te kort, ik geef dit restaurant een dikke 10.

29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja, wat moet je zeggen.... Alles wat je neemt van de enorme kaart is van uitstekende kwaliteit. Grote porties, vers en divers. En als je dan gaat afrekenen moet je heel erg je best doen om boven de 25 euro voor 2 personen uit te komen. Zeker dus een aanrader, we hebben er al 6 keer gegeten inmiddels. En als het nodig is haalt hij je gewoon op en brengt je ook weer weg! Klass

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Toen we dit restaurant ontdekt hadden, iedere dag gaan eten! Leuk personeel en erg gezellig zitten!!

Top, dankjewel!

Reizigers die Siam Turmeric bekeken, bekeken ook

Khuk Khak, Khao Lak

Khao Lak, Provincie Phang Nga

In Siam Turmeric geweest? Deel je ervaringen!